پیروی از سیره پیامبر اکرم جهت حفظ حرمت‌ها

حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه گفت: اگر می‌خواهید لذت و حلاوت امنیت را در زندگی داشته باشید و با آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنید، باید وحدت را در جامه اسلامی حفظ کنید زیرا برای امنیت این مرزو بوم فداکاری‌های زیادی شده است

حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه، عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص دلایل ایجاد وحدت در جامعه اسلامی اظهار کرد: همواره از آغاز خلقت انسان جنگ بین حق و باطل وجود داشته، جنگ بین هابیل و قابیل، حضرت آدم و شیطان، حضرت موسی و  قارون، پیامبر اکرم و مشرکان ، امام حسین علیه السلام و یزید و همچنین امروز هم جنگ بین اسلام ناب و سلطه جهانی ادامه دارد و نمی‎‌شود منکر این موضوع شد.

کارشناس مذهبی ادامه داد: جریان فاسدی همواره به موازات جریان حق بوده که شیطان سردمدار آن است و در حال حاضر هم مصداق کامل آن استعمار است، نظام سرمایه داری و لیبرالیسم معتقد به کسب سود و لذت به هر وسیله ای ممکن است و برای آن‌ها فرقی ندارد که این موضوع به ضرر چه کسی خواهد بود، زیرا اقلیتی حاکم اند و قدرت و ثروت در دستانشان است و هرکاری که دوست دارند انجام می‌دهند.

حجت الاسلام ایزدخواه بیان کرد: از طرف دیگر نیز خداباوران می‌دانند که خداوند متعال تمام حرف خود را در مجموعه‌ای به نام دین به انسان‌ها ابلاغ کرد و نماد دین نیز در کل نظام هستی قرآن مجید است که مشاهده می‌کنیم از 124 هزار پیغمبر هیچ معجزه ای باقی نماند، اما قرآن به عنوان یک محصول فرهنگی تمام عیار تا به امروز برای ما باقی مانده است. 

عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن اتاق فکر دارد و هیچ‌گاه خسته نخواهد شد زیرا قدرت، نفوذ و ثروت دارد، شگردهای دشمن شامل تحقیر، تهدید، تخریب، تطمیع و تحمیق می‌شود.

تولید محتوای بیش از 200 شبکه فارسی زبان تنها برای سه کشور چه هدفی دارد؟ 

وی افزود: مشاهده می‌کنیم که در حال حاضر بیش از 200 شبکه فارسی زبان در حال تولید محتوا برای کودکان و خانواده ما هستند، در حالی که ما فقط سه کشور فارسی زبان در دنیا داریم که شامل ایران، افغانستان و تاجیکستان می‌شود که تاجیکستان حدود 7 میلیون فارسی زبان دارد اما مسلمان نیستند، بلکه زبانشان فارسی است، پس کاملا مشخص است این شبکه‌های فارسی زبان برای براندازی جریان حق و اسلام ناب، پرچمدار آن یعنی ایران اسلامی را هدف گرفته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که اصلا چرا در جامعه وحدت باید داشته باشیم اظهار کرد: ما میل به بقا و دفع ضرر داریم و دشمن نباید در مال، ناموس، آزادی، نعمات و امکانات ما طمع کند و همچنین ما میل به جذب لذت نیز داریم، پس باید این کره خاکی مکان امنی باشد برای استفاده از نعمات پرودگار و خداوند نیز در قرآن مجید می‌فرمایند(وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ) یعنی باید به ریسمانی چنگ زد و پراکنده نشد و ماهم باید این مهم را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم.

در داخل فیلم‌هایی علیه دین ما ساخته و برنده جشنواره‌های بین المللی می‌شوند

مبلغ مذهبی اذعان کرد: شما توجه کرده‌اید در سال هالیوود بیش از 900 فیلم می‌سازد که اصولا در فیلم‌های آمریکایی قهرمان فیلم هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد و همواره با لبخند فیلم تمام می‌شود و قهرمان نیز پیروز می‌شود، زیرا این فیلم حامل دو پیام است ابتدا اینکه ما قوم برتریم  و دومین موضوع اینکه همواره در حوادث موفق و سربلند بیرون می‌آییم.

حجت الاسلام ایزدخواه ادامه داد: اما در مقابل در مورد مسلمانان همواره فیلم‌هایی ساخته شده که آنها را بدبخت، عقده‌ای و عقب مانده معرفی کرده و درد اینجاست که در کشور خود ماهم برعلیه دین ما فیلم می‌سازند و برنده جشنواره‌های بین المللی نیز می‌شوند.

اگر مثل افغانستان نشدیم به دلیل داشتن ولایت فقیه است

وی ضمن توصیه حفظ وحدت در جامعه اسلامی به مسئولان،گفت: باید قدر نظام را بدانید که اگر ایران اسلامی مثل افغانستان، عراق، سوریه و یمن نشده به خاطر داشتن اصل مترقی ولایت فقیه است، پس وقتی رای مردم را کسب کردید خودتان را گم نکرده و طبق اصول مدیریت کنید.

برای چشیدن لذت و حلاوت امنیت باید در جامه اسلامی وحدت داشت

مربی تحکیم بنیان خانواده خطاب به مردم نیز توصیه توصیه کرد: اگر می‌خواهید لذت و حلاوت امنیت را در زندگی داشته باشید و با آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنید، باید وحدت را در جامه اسلامی که در کنار هم زندگی می‌کنیم، حفظ کنید زیرا برای امنیت این مرزو بوم فداکاری‌های زیادی شده است.

کارشناس مذهبی در پایان تاکید کرد: ما باید از سیره نبی مکرم اسلام تاسی کنیم زیرا ایشان حرمت همه را به یکسان حفظ می‌کردند، اما امروز متاسفانه شاهد هستیم خواهر با برادر نمی‌سازد، پس مردم در جامعه اسلامی باید باهم متحد باشیم و اگر پیرو پیامبر خاتم هستیم حرمت یکدیگر را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =