روزهای سخت سایپا با اخباری!

نارنجی پوشان در دو هفته ابتدایی لیگ یک نتایج قابل قبولی را نگرفته اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ سایپایی های تهران که بالاخره فصل پیش از لیگ برتر سقوط کردند و در نهایت برای انتخاب سرمربی در بین گزینه های موجود به سعید اخباری برای شروع لیگ یک رسیدن این دو هفته ابتدایی را ناامید کننده ظاهر شدند.

ناامید کننده به این معنا که برای صعود به لیگ برتر احتیاج به حتی تک امتیازات در روزهای آخر خواهد شد. بخصوص که در فصل اخیر مدعیان جدیدی برای صعود شکل گرفته اند و به نوعی از سبک تدارکات پیش فصل تیم ها و هزینه کرد های انها مشخص بود که عملا چه تیم هایی برای لیگ برتری شدن به میدان خواهند آمد.

اگر چه شاید سایپا از بعد شخصیت تیمی می تواند سرآمد تیم های لیگ برتری این فصل لقب گیرد اما باید توجه داشت صرف داشتن چنین شخصیت تیمی امکان بالا آوردن تیم وجود ندارد.

در هر حال استارت سایپا با اخباری در لیگ یک این فصل پرقدرت نبوده، هرچند تنها به دو هفته نمی توان بسنده کرد و به آینده باید چشم دوخت اما به نظر می رسد روزهای سختی فعلا در انتظار سایپا و سرمربی جوان آن باشد.

اخباری اگر می خواهد از تیغ انتقادات رهایی پیدا کند باید ابتدا هر جور شده سه امتیاز هفته بعد را دشت کند تا بتواند همه جوره به تیم خود سر و سامان دهد.

امیر کریمی

کد خبر: 1116160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =