آمار جالب استقلال در پایان هفته ششم لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال در پایان هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماری جالبی را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در پایان هفته ششم لیگ برتر با 12 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. شاگردان فرهاد مجیدی چهارشنبه در هفته ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل مقابل گل‌گهر سیرجان متوقف شدند تا در سومین بازی پیاپی از رسیدن به پیروزی باز بمانند. استقلالی‌ها به نسبت سال‌های گذشته نتایج بهتری کسب کرده‌اند، اما هنوز در قامت یک تیم مدعی نشان نداده‌اند. البته بیشتر تیم‌ها به دلیل اینکه ابتدای لیگ است، نوسان دارند.

آبی‌پوشان تا پایان هفته ششم تنها یک گل دریافت کرده‌اند که در کنار سپاهان و آلومینیوم بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. استقلال به همراه آلومینیوم تاکنون شکستی نداشته‌اند و عدد صفر مربوط به باخت آنها در جدول تغییری نداشته است. استقلال 12 امتیاز کسب کرده است که میانگین دو امتیاز در هر بازی را نشان می‌دهد. همچنین آنها در شش هفته از سه دروازه‌بان استفاده کرده‌اند که هر کدام موفق به کلین‌شیت شده‌اند، سیدحسین حسینی دو بازی، رشید مظاهری یک بازی و علیرضا رضایی دو بازی.

شاگردان مجیدی با پنج گل زده در جایگاه چهارم بهترین خطوط حمله لیگ قرار دارند که این مسئله نشان می‌دهد در امر گلزنی خیلی موفق نبوده‌اند. ضمن اینکه در سه دیدار اخیر، استقلال در جریان بازی‌ها موفق به گلزنی نشده و تنها گل آنها در دیدار با فجرسپاسی شیراز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.

استقلالی‌ها چند هفته سخت هم در پیش دارند، چرا که پس از بازی بیرون از خانه برابر گل‌گهر، دوشنبه هفته جاری باید در آبادان به مصاف صنعت نفت بروند. آبی‌پوشان یک هفته بعد دربی پایتخت را در پیش داشته و هفته نهم نیز بیرون از خانه با پیکان مصاف خواهند داشت. شاگردان فرهاد مجیدی در هفته دهم با سپاهان رقابت کرده و سپس در دو هفته بعد با تیم‌های پدیده مشهد و فولاد خوزستان بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =