وزیر آموزش و پرورش: به سوی تحول در نظام آموزشی پیش می‌رویم

وزیر آموزش و پرورش امروز دوشنبه در متنی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: به سوی تحول در نظام آموزشی کشور پیش می‌رویم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نوری در این مطلب اضافه کرد: بعد از جلب‌ اعتماد نمایندگان‌ مجلس شورای اسلامی با حضور در حرم‌ مطهر حضرت‌ امام‌ (ره) و گلزار شهدا با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب و همرزمان شهیدم طلب استعانت و تجدیدعهد کردم و بلافاصله کار را در وزارت خانه شروع کردیم، پیش به سوی تحول در نظام آموزشی کشور.

وزیر آموزش و پرورش همچنین روز یکشنبه پس از کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: شروع را نه امروز که برای آینده و آینده را در حریت اندیشه، توان و حرمت معلمان سرزمینم می‌بینم.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه هفتم آذر خانه ملت، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند و «یوسف نوری» از مجموع ۲۶۸ رای ماخوذه با ۱۹۴ رای موافق  به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم برگزیده شد و از مجلسی ها رای اعتماد گرفت. در این رای گیری ۵۷ نماینده رای مخالف و ۱۷ نماینده رای ممتنع دادند.

رییس جمهوری ۲۶ آبان ماه یوسف نوری را طی نامه‌ای به عنوان سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به رییس مجلس شورای اسلامی معرفی کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =