تغییر در ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اراک/ گیوکی آمد، کلانتری به البرز رفت

ابراهیم گیوکی معاونت سابق اداری و پشتیبانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک به سمت ریاست این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز مرکزی، صبح امروز ۱۴ دی ماه تغییر در ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اراک قطعی شد و ابراهیم گیوکی سرپرست سابق معاونت اداری و پشتیبانی دانشگاه آزاد اراک به سمت سرپرست این دانشگاه و حسین کلانتری خلیل‌ آباد رئیس سابق این واحد به سمت ریاست دانشگاه آزاد البرز منصوب شدند.

کلانتری در مصاحبه با ایسکانیوز مرکزی از تلاش‌های خود برای تحول و ارتقا جایگاه علمی این واحد دانشگاهی سخن گفت ‌و تشریح کرد: خوشبختانه ریل‌گذاری خوبی در حوزه آموزشی و ارتقا شاخص‌های علمی این دانشگاه انجام شده بطوریکه هم‌اکنون دانشگاه آزاد اسلامی اراک جزو واحدهای مطرح و برتر کشور عنوان می‌شود.

وی همچنین خطاب به دانشجویان واحد اراک گفت: 
از دانشجویان درخواست دارم سنگر علم آموزی و نوآوری را با خوب درس خواندن، کسب مدارج علمی عالی و شرکت در فعالیت‌های پژوهشی با قوت ادامه داده و افق‌های جدید و تازه‌ای را در آینده مهین مقدس اسلامی‌مان رقم بزنند.

کلانتری فعالیت‌های انجمن‌های علمی را در حرکت روبه جلو دانشگاه مهم ارزیابی کرد و افزود: تقویت و فعالیت باقدرت انجمن‌های علمی با پشتوانه پتانسیل نخبگانی اراک در ارتقای جایگاه دانشگاه بسیار موثر است خداروشاکر میگیرم توفیقاتی در ۲۸ ماه فعالیت بنده در این‌خصوص حاصل شد که انشالله با اهتمام جدی دانشجویان این رشد ادامه دار باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1124515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =