فرار بزرگ شاگردان فرهاد

در آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل فجرشهیدسپاسی ششمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا همچنان مقتدرانه در صدر جدول لیگ بایستد

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در آخرین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فجرشهید سپاسی رفت که  مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. 

تیم فوتبال استقلال ششمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا با 47 امتیاز فرار بزرگی را به سوی قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم آغاز کند. آبی پوشان تهرانی اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس به 5 رساندند. آن هم در شرایطی که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع اصلی خود را به دلیل خدمت سربازی در اختیار نداشت. البته این دو بازیکن از روی سکو نظاره گر مسابقه برد تیم شان بودند. پرسپولیس امشب مقابل گل گهرسیرجان متوقف شد.

فجرسپاسی هم با 14 امتیاز در رده چهاردهم جدول و خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد. این تیم با 7 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و حتی از پدیده مشهد قعرنشین لیگ  هم یک گل کمتر زده است. آخرین برد فجر در هفته پنجم مقابل پیکان تهران بود

ترکیب استقلال:
 
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف و رودی ژستد

ترکیب فجر:


ایمان صادقی، محمد قنبری، علی مولایی، رضا علیاری، حمید نعمتی، احمدرضا زنده روح، دانیال کردستانی، یوسف وکیا، اتابک زارعی، فرزان دانا، محمد کاظمی

شرح گل ها:


استقلال یک – فجرسپاسی صفر (دقیقه 54: جعفر سلمانی): کرنر ارسالی مهدی پور در دهانه دروازه به دانشگر رسید که این بازیکن نتوانست از این توپ استفاده کند. در حالیکه زنده روح توپ را در اختیار داشت، سلمانی توانست پاس او را قطع کند و در ادامه این بازیکن با شوت به سمت دروازه، بالاخره توانست ایمان صادقی را مغلوب کند و گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند.

لحظات حساس:


دقیقه ۲: استقلال روی یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت بسیار خوبی شد. پاس عالی حسین زاده در شرایطی استثنایی به کوین یامگا رسید که ضربه بغل پای این بازیکن به وسط دروازه زد شد و ایمان صادقی به راحتی توپ را مهار کرد

دقیقه ۷: امیرحسین حسین زاده پس از یک استپ سینه در پشت محوطه جریمه، با یک شوت خطرناک دروازه فجر را تهدید کرد که توپ از کنار تیرک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: در دقایقی که استقلال مالکیت بازی را در دست داشت، یک موقعیت دیگر را به دست آورد. ارسال حردانی به روی دروازه نصیب ژستد شد که ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: شلیک راه دور و دیدنی عزیزبک آمانوف با پای چپ را ایمان صادقی از گوشه دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۲۳: ارسال زنده روح روی یک ضربه کاشته به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که این بازیکن خوش شانس بود که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه سیدحسین حسینی به بیرون رفت که البته داور کرنر اعلام نکرد.

دقیقه ۲۵: حرکت دیدنی حسین زاده از سمت راست یک موقعیت خوب را برای استقلال ایجاد کرد که ارسال این بازیکن با ضربه سر کوین یامگا همراه شد اما توپ این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: همکاری خوب بازیکنان استقلال با شوت دیدنی آمانوف همراه شد که ایمان صادقی با واکنشی فوق العاده، به زیبایی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 30: حرکت استثنایی آمانوف و عبور او از میان 3 مدافع فجرسپاسی با ضربه بغل پای این بازیکن همراه شد که باز هم ایمان صادقی با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 31: کرنر ارسالی به روی دروازه ابتدا با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که در ادامه پس از کش و قوس و تلاش بازیکنان بر سر تصاحب توپ، سلمانی صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن به آسمان زده شد.

دقیقه 39: ارسال خطرناک یوسف وکیا از سمت راست، در دهانه دروازه توسط صالح حردانی دفع شد.

دقیقه 42: ارسال سلمانی به روی دروازه نصیب حسین زاده شد و این بازیکن با یک پاس پشت پای دیدنی، آمانوف را صاحب موقعیت کرد که شوت او با برخورد به مدافع فجر، برگشت داده شد.

دقیقه 50: زبیر نیک نفس با یک شوت راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ این بازیکن را ایمان صادقی با واکنشی دیدنی دفع کرد

کد خبر: 1131062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =