منوچهری: دفاع تیمی استقلال فوق العاده عمل می‌کند / دربی بدون تماشاگر جذابیت ندارد

مهاجم پیشین استقلال گفت: دفاع تیمی ما این روزها فوق العاده عمل می‌کند و اجازه گلزنی به حریف ندادیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امین منوچهری در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر نفت آبادان گفت: آبی پوشان برابر نفت بازی خوبی از خود ارائه کردند و توانستند به یک برد حساس دیگر دست پیدا کرده و همچنان فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کنند.

بیشتر بخوانید:استقلال جام حذفی و لیگ برتر را تصاحب می‌کند

وی گفت: تا دقیقه ۴۰ نیمه اول استقلال فوق العاده بود و حتی می‌توانست زودتر هم به گل دست پیدا کند. البته آفسایدی که به اشتباه گرفته شد باعث شد تا آبی‌ها نتوانند به گل دوم دست پیدا کرده و اگر این اتفاق می‌افتد شاید آبی ها گل های بیشتری را هم می‌توانند به ثمر برسانند.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم، استقلال بیشتر به دنبال حفظ نتیجه بود و نمی‌خواست دروازه اش توسط نفتی‌ها باز شود. خط دفاع استقلال تحت فشار قرار گرفته بود اما دفاع تیمی خود استقلال که این روزها فوق العاده عمل می‌کند اجازه گلزنی به حریف نداد و همچنان استقلال را در رکورد کمترین گل خورده باقی نگهداشتند.

منوچهری در مورد خرید خارجی استقلال رافائل سیلوا گفت: این بازیکن با اینکه تنها چند جلسه تمرین داشت اما فوق العاده بود و شبیه په په بازی می‌کرد و نشان داد که می‌توان به او اعتماد بیشتری کرد.

مهاجم پیشین استقلال در مورد عزیز بک آمانوف هم گفت: او اگر بتواند مشکل زبان را حل کرده و با بازیکنان ارتباط کلامی پیدا کند بهتر از این خواهد شد. آمانوف فراتر از فوتبال ما بازی می‌کند و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

وی در مورد دربی ۹۸ گفت: با توجه به شرایطی که استقلال دارد و در حال حاضر صدرنشین جدول است از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار دارد. فاصله امتیازی هم تا حدودی به استقلال آرامش می‌دهد و اعتقاد دارم آبی‌ها می‌توانند برنده این بازی باشند. استقلال نفرات خوبی دارد که حالا به هماهنگی کامل رسیده اند و می‌توانند نمایش قابل قبولی در دربی داشته باشند البته دربی شرایط خاص خودش را دارد. استرس بازی بالا است و همین مسئله باعث شده تا میزان اشتباهات دو تیم هم بیشتر شود.

منوچهری تاکید کرد: امیدوارم دربی سالم برگزار شود. دو تیم تا روز بازی دست از بیانیه دادن بکشند. احتیاط را در دستور کار قرار نداده و یک بازی روان و دلچسب را انجام دهند.

مهاجم پیشین استقلال در مورد حضور تماشاگران هم گفت: دربی بدون تماشاگر جذابیت ندارد. حضور هواداران دو تیم می‌تواند هم به سرخابی‌ها انرژی بیشتری دهد هم شور و هیجان خاص به ورزشگاه دهد. امیدوارم هر چند تعداد حضور تماشاگران به خاطر پروتکل‌های بهداشتی کم است اما همین تعدادی که وارد ورزشگاه می‌شوند گرمابخش این بازی خواهند بود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: هرگز نمی‌توان دیدار سرخابی‌ها را پیش بینی کرد. حساسیت‌ها بالاست و هر تیمی که اشتباه کند تاوان آن را پس خواهد داد اما به عنوان یک استقلالی دوست دارم که این دیدار با برد استقلال به پایان برسد.

انتهای پیام/ 

منبع: مهر

کد خبر: 1133320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =