الهامی: استقلال در دربی پیروز شود ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است

سرمربی نساجی گفت: تنها چیزی که در این مسابقه حائز اهمیت است مساله روحی روانی است من فقط این مساله را می‌توانم بگویم اگر استقلال در دربی پیروز شود ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  ساکت الهامی سرمربی نساجی در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل شهر خودرو اظهار داشت: پس از باختی که مقابل سپاهان داشتم تمرینات خودت را برای این دیدار انجام دادیم و برای این دیدار چهار بازیکن غایب داریم البته من نمی‌خواهم در خصوص این مساله صحبت کنم که کدام بازیکن حضور دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:منافی: پرسپولیسی‌ها می‌توانند فاتح دربی ۶ امتیازی شوند

وی ادامه داد: بازی شهر خودرو و فجر سپاسی محاسبات لیگ را برهم زد دیگر از این به بعد همه روی شهرخودرو طور دیگری حساب می‌کنند. امیدوارم که بتوانیم مقابل خوب تیم شهرخودرو یک پیروزی با ارزش را کسب کنیم.

الهامی در خصوص پیش بینی‌اش از شهرآورد پایتخت افزود: داور تا سوت شروع بازی را نزند همه حرف‌ها پیش از بازی در حد گمان است این را هم نمی‌توانیم بگوییم که کدام تیم ضعیف یا قوی است. تنها چیزی که در این مسابقه حائز اهمیت است مساله روحی روانی است من فقط این مساله را می‌توانم بگویم اگر استقلال در دربی پیروز شود ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه در صورت قهرمانی استقلال در لیگ این تیم جام حذفی را جدی نخواهد گرفت و این به سود تیم مازندرانی خواهد بود افزود: به نظرم چنین چیزی درست نیست استقلال چه بازی را برنده شود چه برنده نشود وقتی می‌تواند با دو تا بازی به فینال برسد قطعا این مسابقات را جدی خواهد گرفت اما این را هم در نظر بگیریم که اگر فاصله‌اش در جدول با پرسپولیس بعد از این بازی ۹ امتیاز بشود جبران کردن این فاصله سخت می‌شود.

وی درباره اینکه نساجی تا رده های پایین جدول آمده است خاطرنشان کرد: ما اگر یک بازی را ببریم تا رتبه هشتم جدول بالا خواهیم آمد.

الهامی در خصوص اینکه آیت الله رییسی رییس جمهور ایران در سفر به مازندران اعلام کرده ورزشگاه وطنی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید اذعان داشت: از لطف ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم که مسئولین برای پاکسازی این ورزشگاه پای کار بیایند. سه سال است که ساعت شمار گذاشتند اما کاری انجام نمی‌شود ما دوست داریم در این ورزشگاه با هوادارانمان به میدان برویم. صادقانه بگویم اول فصل فکر می‌کردم از هفته چهارم در ورزشگاه خودمان در مقابل هوادارانمان به میدان برویم.

وی درباره اینکه شاید دیدار دربی استقلال پرسپولیس با تماشاگر باشد اما سایر تیم‌های لیگ از این مزیت بی‌بهره باشند گفت: چرا باید آنها از این امتیاز استفاده کنند. در بازی رفت استقلال و نساجی نزدیک به ۲۵ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند فکر می‌کنم ما تنها تیمی هستیم علاوه بر آنکه هوادارانمان حضور ندارند زمین با زی هم نداریم قاطعانه می‌گویم اگر مالک نساجی حدادیان نبود نساجی امسال با همه نفرات و با حضور من به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد زیرا احتمالا در هفته هشتم یا خودم استعفا می‌دادم یا مرا برکنار می‌کردند اما حدادیان پای کار ایستاد ورزشگاه امام رضا با همه امکانات اجاره کرد و برای راحتی تیم پرواز چارتر گرفت. امیدوارم که بتوانیم که در پایان فصل جواب اعتماد وی را بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 1133525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =