استقلال بدون ستاره قهرمان لیگ برتر شد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، شاگردان مجیدی با رعایت دو اصل مهم توانستند قهرمان شوند و فصل ایده‌آلی را برای خود رقم بزنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ادموند اختر درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: با توجه به قهرمانی زودهنگام استقلال، طبیعی بود شاگردان فرهاد مجیدی خیلی به آب و آتش نزنند. البته بازیکنان استقلال تلاش‌شان را کردند و اینکه همچنان رکورد شکست‌ناپذیری استقلال در این فصل پابرجاست، اتفاقی بزرگ به شمار می‌آید که شاید تا سال‌ها تکرار نشود.

وی ادامه داد: رعایت دو اصل خیلی مهم باعث به وجود آمدن فصلی ایده‌آل برای استقلال شد. تیمِ مجیدی در حالی که دو هفته به پایان مسابقات باقی مانده است، شکستی نداشته و موضوع بعدی هم این است که استقلال در این فصل خیلی کم گل خورده است. ما در تمام لیگ‌های معتبر جهان هم این دو مورد را می‌بینیم که عامل اصلی قهرمانی یک تیم است.

بیشتر بخوانید:

سود باشگاه استقلال از انتقال صیادمنش چقدر است؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دیگر آبی‌پوشان در فصل جاری این بود که نتایج تیم روی عملکرد یک یا دو بازیکن به دست نمی‌آمد و استقلال ستاره خاصی نداشت. به عقیده من امسال مجیدی به کمک دستیارانش تیمی ساخت که نباخت و سخت گل خورد، همین مسئله هم عامل باعث قهرمانی زودهنگام استقلال شد. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود از مدیرعامل تا کادر فنی و بازیکنان نقش داشته‌اند.

اختر درباره آینده استقلال پس از قهرمانی در لیگ خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایطی رقم بخورد که اکثر بازیکنان این تیم حفظ شوند و بتوانند قراردادشان را تمدید کنند. استقلال در این فصل جوانانی مثل حسین‌زاده، سلمانی، حردانی و ... داشت که اتفاقاً خیلی خوب عمل کردند. باید برنامه باشگاه به گونه‌ای باشد که جوانان آینده‌دارش را حفظ و با حفظ نفرات تأثیرگذارش، برای فصل بعد بازیکنان مدنظر کادر فنی را هم جذب کند. قطعاً فصل آینده استقلال به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار سختی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1141402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =