پیش بینی بورس سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت تحلیل بازار سرمایه گفت: متاسفاتنه در شرایط کنونی بازار روش های تحلیل کارآمد نیستند چرا که روند بازار به شدت تحت تاثیر اخبار قرار دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  شاخص کل امروز با رشد ۳ هزار و ۳۱۶ واحدی به ۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۷۴ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد ۳۵۱ واحدی  به ۴۲۵ هزار و ۲۰۰ واحد رسید.

بیشتر بخوانید

بورس سبز شد / افزایش ۳۳۱۸ واحدی شاخص کل


 ارزش بازار : ۶۱,۰۱۸,۲۳۰.۵۴۷B
ارزش معاملات : ۴۵,۱۰۳.۷۶۲B
تعداد معاملات : ۱.۱۰۳M
  حجم معاملات : ۶.۸۹۰B
  نمادهای سخوز، خزر، فغدیر، غشصفا، کرازی بیشترین افزایش و نمادهای زقیام، ثرود، دامین، دبالک، غشاذر بیشترین کاهش را داشتند.
 نمادهای پر معامله امروز : سآبیک، اسیاتک، شستا، خودرو، شپنا

 بازار بورس امروز همانطور که روز گذشته بدان اشاره کردیم به دلیل بلاتکلیفی های موجود بسیار بی رمق بود. امروز شاهد بازگشایی بازار سرمایه با تقاضای نسبی بودیم. در ابتداT شاخص کل ۱ هزار و ۳۵۱ واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد اما این روند ادامه دار نبود و با گذشت زمان و افزایش بیش از دو برابری نمادهای منفی، مشخص شد که این مثبت‌ها، صرفاً هیجانات ناشی از رنج مثبت آخر بازار روز گذشته بوده است.

طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه، نمادهای «نوری»، «کچاد»، «فملی»، «شپنا»، «حکشتی»، «بوعلی»، «پارسان» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که بلاتکلفی مذاکرات و نوسانات نرخ ارز نقاط تاریک بازار سرمایه است اما انتظارات تورمی به این نقاط میچربد و روند بازار سرمایه در بلند مدت مثبت خواهد بود. با این وجود نمی توان تحلیل دقیقی در خصوص بازار فردا سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ارائه داد. کارشناسان معتقدند که با توجه به وضعیت شاخص‌های مهم بازار، بهتر است تا تعیین تکلیف روند آتی بازار، با احتیاط دست به معامله بزنید و اگر ریسک پذیری کمی دارید، در این روزها کلا معامله نکنید.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت تحلیل بازار سرمایه گفت: متاسفاتنه در شرایط کنونی بازار روش های تحلیل کارآمد نیستند چرا که روند بازار به شدت تحت تاثیر اخبار قرار دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1142518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =