شریفات: استقلال باید با اختلاف قهرمان می‌شد

دفاع راست سابق استقلال قهرمانی را حق مسلم این تیم می‌داند و سوا از رنگ‌ها این صحبت را می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اسماعیل شریفات بازیکن با تجربه آلومینیوم در مورد فصلی که پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: امسال اواسطش خوب نبود ولی اول و آخرش خیلی خوب بود. ما هشتم شدیم و به فینال جام حذفی رفتیم. برای آلومینیوم که سال دوم حضورش در لیگ برتر بود خیلی ایده آل است و مردم و مسئولین باید خیلی خوشحال باشند چون خیلی تیم‌ها سال اول و دوم که به لیگ برتر می‌آیند سقوط می‌کنند ولی آلومینیوم خیلی خوب نتیجه گرفت. هرچند ما بازیکنان هدف خیلی بزرگ تری و دوست داشتیم در جام حذفی قهرمان شویم ولی در آن بازی توپ های ما گل نشد و تیم نساجی یک توپ آورد و قهرمان شد ولی در مجموع به نظرم سال خیلی خوبی برای آلومینیوم بود.

او که با مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در استقلال هم تیمی بود عنوان کرد: دو سال با آقا مهدی در استقلال هم بازی بودیم. الان مربی ما شده، او تاکتیک خیلی خاصی دارد به نظر من دوست دارد بازی مالکانه داشته باشد و در ادامه یکی از مربیان بزرگ خواهد شد و به فوتبال ما کمک خواهد کرد. آقای رحمتی، فاضلی و کمک‌هایشان خیلی خوب هستند. من با خیلی مربیان کار کردم ولی چیزی که از این آقایان دیدم این است که خیلی وقت می گذارند و برنامه تمرینی می چینند، آنالیز می‌کنند کل وقتشان را هزینه تیم می‌کنند و این در آینده به فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

دفاع راست آلومینیوم که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده در مورد اینکه تمدید خواهد کرد یا خیر ادامه داد: با من برای تمدید صحبت شده ولی فعلا تصمیم خاصی نگرفتم. از یکی دو تیم دیگر هم پیشنهاد دارم و منتظر هستم ببینم چه می شود. یکسری صحبت‌ها برای تمدید بین من و آقای رحمتی و باشگاه شده است و در روزهای آینده تصمیم می گیرم.

این بازیکن اهل رامشیر که بیشتر دوران فوتبالی اش را در خوزستان بازی کرده در این باره گفت: یکسال نفت مسجد سلیمان، یکسال استقلال خوزستان و دوره دومی که به فولاد رفتم ۹ سال آنجا بودم و باید بگویم فولاد برای فصل جدید با توجه به نفراتی که می‌خواهد جذب کند، مدیریت و آقای نکونام  صد در صد مدعی قهرمانی است.

شریفات در پایان در مورد قهرمانی استقلال افزود: به نظرم حقشان بود. همان طور که سال‌های قبل حقشان نبوده. امسال باید با اختلاف قهرمان می شدند که همین طور هم شد. هیچ تیمی به جز استقلال نمی‌توانست در مورد قهرمانی فکر کند. بحث رنگ‌ها هم نیست و قبلا گفته بودم حق پرسپولیس است قهرمان شود. نمی‌دانم استقلال چقدر هزینه کرد اما نسبت به سایر تیم‌ها خوب برنامه ریزی کرد و نظم و انضباط این تیم از روز اول تا آخر تداوم داشت و به هدفشان نیز رسیدند.

کد خبر: 1144871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =