تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید بخشی از برنامه کشور است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گازدهی به سانتریفیوژها بخشی از برنامه‌ هسته‌ای است که می‌تواند تضمین کننده پیشرفت کشور در زمینه‌های علم و فناوری باشد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عباس مقتدایی با اشاره به تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید و پیشرفته در کشور گفت: ایران متناسب با نیاز خود اقداماتی را که به نفع حال و آینده کشور باشد انجام می‌دهد.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز موضوع انرژی از مسائل مهمی است که باید برایش به خوبی برنامه‌ریزی کنیم کوتاهی‌های امروز می‌تواند دردسرها را در آینده برای تامین انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز کشور ایجاد کند بنابراین ما باید به نحو شایسته برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشیم.

مقتدایی اظهار داشت: ما همه موضوعات و مسائل را در بحث توسعه فناوری هسته‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مناسب با معاهدات بین‌المللی اعلام کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران منتظر آنها نمی‌ماند ما از ابزارهایی که در اختیار داریم برای حفظ منافع کشورمان بهره می‌گیریم.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنعت هسته‌ای در مسیر وظیفه ذاتی مجموعه حاکمیت در تامین منافع کشور و ملت است.

مقتدایی بیان کرد: آنچه که تحت عنوان گازدهی به سانتریفیوژها مطرح شده است بخشی از پیشرفت هسته ای یک کشور ماست که می‌تواند تضمین کننده پیشرفت ایران در زمینه‌های علم و فناوری و عرصه‌هایی نظیر تولید بهینه در کشور باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1149832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =