آموزش آشپزی/ طرز تهیه باگت شکم‌ پر

اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید، باگت شکم پر را که ساندویچ خوشمزه‌ای است، حتما امتحان کنید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه باگت شکم پر خوشمزه و فوری برای صبحانه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش آشپزی / طرز تهیه ته چین بادمجان و گوجه

مواد لازم برای ۴ نفر

تخم مرغ: ۳ عدد

نمک و فلفل سیاه: به مقدار لازم

شیر: ۳ قاشق غذاخوری

فلفل دلمه‌ای کوچک 

فلفل سبز تند: ۱ عدد در صورت تمایل

سوسیس: ۱۵۰گرم

پنیر پیتزا: ۱۰۰گرم

طرز تهیه باگت شکم‌ پر | این صبحانه خوشمزه، سریع و آسان را امتحان کنید

طرز تهیه باگت شکم پر

مرحله اول

در ابتدا برای درست کردن باگت شکم پر، فلفل دلمه‌ای و فلفل سبز را روی تخته آشپزخانه به صورت نگینی خرد می‌کنیم و سوسیس را هم به همین شکل خرد کرده و کنار می‌گذاریم.

مرحله دوم

به جای سوسیس سوجوک می‌توانید از هات داگ و یا ژامبون گوشت و مرغ هم استفاده کنید . کاملا اختیاری است و با توجه به ذائقه خود می‌توانید آن را تغییر دهید و در آشپزی استفاده کنید.

مرحله سوم

تخم مرغ‌ها را در ظرفی می شکنیم و نمک و فلفل و شیر را اضافه می‌کنیم و مواد تخم مرغی را با هم مخلوط می نماییم سپس سبزیجات و سوسیس نگینی خرد شده را به این مواد بیافزایید.

مرحله چهارم

در انتها پنیر پیتزا را اضافه می‌کنیم و مواد را مخلوط کرده و کناری می‌گذاریم. نوبت برش نان باگت است نان باگت‌ها را به شکلی که از دو طرف باریک‌تر و از وسط حدود ۲ سانت پهن تر برش می‌زنیم.

مرحله پنجم

منظور از برش نان باگت باز کردن دهانه آن است. همان طور که در عکس آماده شده غذا می‌بینید فقط یک برش سر تا سری نیست و قسمت کوچکی از روی نان برش خورده و جدا شده است.

مرحله ششم

بعد از برش مقدار کمی از خمیر داخل نان را خارج می‌کنیم و با موادی که آماده کرده بودیم پر می کنیم و داخل سینی فر می چینیم. سپس ماکروفر را در حالت کانوکشن قرار می‌دهیم.

مرحله هفتم

ماکروفر را با دمای ۲۰۰ درجه از ۱۵ دقیقه قبل گرم می کنیم و سینی را داخلش قرار می دهیم البته با توجه به دمای فر برای پخت تخم مرغ ها، ممکن است کمی زمان بیشتری ببرد.

مرحله هشتم

برای پخت این ساندویچ خوشمزه می‌توانید از فر گازی هم استفاده کنید و با دمای ۱۸۰ درجه در فر از قبل گرم شده قرار می‌دهیم.حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان لازم دارید تا پخته شود.

مرحله نهم

بعد از گذشت ۱۵ دقیقه ساندویچ نان باگت آماده است. برای سرو راحتتر می‌توانید نان باگت‌ها را به دو تا سه قسمت برش بزنید و یک صبحانه خوشمزه و متفاوت داشته باشید. 

منبع: برترین‌ها

کد خبر: 1150171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =