دوئل دموکرات‌ها با ترامپ دو سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴

در حالی که دو سال تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا باقی مانده، به نظر می‌رسد نبرد سیاسی دموکرات‌ها با رقیب سرسختشان یعنی دونالد ترامپ آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، در حالی که حدود دو سال تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا باقی مانده،  اما به نظر می‌رسد دوئل انتخاباتی از چند ماه پیش آغاز شده است. یک سر این دوئل ترامپ قرار دارد و طرف دیگر دموکرات‌هایی هستند که به خوبی می دانند رئیس جمهور پیشین رقیب سرسختی است و اصلا شوخی ندارد. ماجرا از اینجا شروع شد.

خبر تفتیش عمارت ترامپ در ایالت فلوریدا و اعلام خبر کشف اسناد محرمانه در آن منعکس کننده جدی بودن این نبرد سیاسی است.  هنوز ابعاد این ماجرا مشخص نشده اما گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آن انجام شده است. گروهی معتقدند این امر اقدامی از سوی دموکرات‌ها برای حذف سیاسی ترامپ بوده اما گروه دیگر می گویند این نمایش در نهایت به نفع ترامپ به پایان خواهد رسید. البته با سابقه‌ای هم که ترامپ دارد؛ این سناریو خیلی هم دور از ذهن نیست. زیرا خبر یورش اف بی آی به عمارتش را اولین بار خودش علنی کرد.

گروم بین الملل ایسکانیوز در یک گزارش تصویری به برررسی ابعاد مختلف شخصیتی رئیس جمهور سابق آمریکا و احتمالات مطرح شده در مورد احتمال حذف سیاسی وی از انتخابات آتی پرداخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =