مورینیو: می‌خواهم به مربیگری ادامه دهم

سرمربی تیم فوتبال رُم می‌گوید که برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد و همان انگیزه گذشته برای انجام این حرفه را دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژوزه مورینیوی 59 ساله که پس از هدایت تیم‌هایی همچون پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام و کسب 26 جام قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با چلسی، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های اینتر و پورتو، یک قهرمانی در لالیگا با رئال مادرید و یک قهرمانی در سری A ایتالیا با اینتر، تابستان گذشته هدایت تیم فوتبال رُم را با عقد قراردادی سه ساله برعهده گرفت، می‌گوید قصد بازنشستگی ندارد.

بیشتر بخوانید

جواب منفی دستیار سابق مورینیو به درخواست کی‌روش

آقای خاص در مراسم معرفی بهترین‌های فصل گذشته فوتبال پرتغال موسوم به «کیناس دِ اویورو»، با اشاره به قهرمانی رساندن رُم در رقابت‌های فصل گذشته لیک کنفرانس اروپا گفت: فصل گذشته کاری را انجام دادیم که هیچکس انتظارش را نداشت، امسال تلاش می‌کنیم بهتر عمل کنیم. ما به اندازه رقبای خود پتانسیل اقتصادی نداریم. ما یک بازار نقل‌وانتقالات 7 میلیون یورویی داشتیم، اما کیفیت، اشتیاق و بازیکنان زیادی داریم که دوست دارند با هم کار کنند که این مهم است و در پایان فصل خواهیم دید چه می‌شود.

وی درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم اظهار داشت: این 22 سال به سرعت گذشت، اما می‌خواهم به مربیگری ادامه دهم. احساس خوب و انگیزه بالایی دارم، برنده شدن را دوست دارم، از باخت متنفرم و چیزی در من تغییر نکرده است. بله، رنگ موهایم تغییر کرده و حتی چین و چروک‌هایی روی صورتم افتاده، اما می‌خواهم به مربیگری ادامه دهم. نه البته برای 22 سال دیگر چون فرصتی وجود ندارد، اما برای چند سال دیگر می‌خواهم این کار را ادامه دهم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =