محدودیت‌های موجود در تلویزیون جلوی خلاقیت هنرمندان را گرفته است

بازیگر سریال حکم رشد گفت: محدودیت‌های بیش از اندازه‌ای که در تلویزیون وجود دارد جلوی خلاقیت هنرمندان را گرفته و همین مسئله باعث دلزدگی عوامل تولید شده است.

علیرضا مهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: بعد از اتمام سریال حکم رشد مشغول یک نمایش به نام مصائب یک رقصنده پاپتی هستم که از اوایل مهرماه در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه رفته و کاری است به نویسندگی عباس عبدالله زاده و کارگردانی بنده.

بیشتر بخوانید:

دوگانگی بین صداوسیما و شبکه نمایش خانگی / ممیزی‌ها بلای جان تلویزیون شده است

وی ادامه داد: در عرصه در تلویزیون نیز در سریال راز ناتمام را داشتم که اخیرا به پایان رسیده است و یک سریال در دست تولید دارم به ولی اویسی که فیلمبرداری آن از اوایل آبان‌ماه آغاز خواهد.

بازیگر سریال حکم رشد در ادامه با اشاره به اوضاع تلویزیون عنوان کرد: متاسفانه تلویزیون از لحاظ کمی و کیفی نسبت به دهه گذشته اُفت قابل توجهی داشته و کارهایی که از این رسانه پخش شده نیز از مخاطب چندانی برخوردار نبوده است.

مهران با بیان این مطلب ادامه داد: این نظر شخصی من نیست و موضوعی است که رئیس سازمان صدا و سیما نیز نسبت به آن آگاهی کامل دارد.

وی افزود: بهتر است مدیران و مسئولان یک برنامه‌ریزی در این زمینه درست داشته باشند و تولیدات را به صورت هدفمند ارائه دهند تا مخاطب دلزده با تلویزیون آشتی کند.

بازیگر سریال راز ناتمام عنوان کرد: در دهه ۷۰ و ۸۰ تولیدات فاخری داشتیم و مخاطب نیز با تلویزیون همراه بود اما در دهه ۹۰ مخصوصا نیمه دوم آن همه چیز با اُفت روبرو بود و امید می‌رود که تلویزیون به روزهای اوج خود بازگردد.

مهران با بیان اینکه این اُفت دلایل متعددی دارد، گفت: یکی از دلایل مهمی که بخواهم به آن اشاره کنم محدودیت‌های بیش از اندازه‌ای است که در تلویزیون وجود دارد. البته این محدودیت‌ها در گذشته نیز وجود داشته اما در زمان حاضر شدت گرفته است و همین مسئله جلوی خلاقیت هنرمندان را گرفته است و باعث دلزدگی عوامل تولید شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل این است که ممکن است یک بازیگر در کاری حضور پیدا کند اما تا مدت‌ها بعد از آن دستمزدش پرداخت نشود و طبیعتا کسی با این شرایط حاضر به کار کردن در تلویزیون نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =