تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی اسپانیا

تیم ملی اسپانیا با رنک ۷ فیفا در گروه E مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در کنار آلمان، اصلی‌ترین شانس صعود به مرحله بعد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال اسپانیا، با لقب قرمز و سفیدها با رنک ۷ فیفا، در گروه E مسابقات بازی می‌کند و یکی از مدعیان اصلی برای قهرمانی می‌باشد.

اسپانیا به بازی اصطلاحاً تیکی‌تاکا به‌معنای پاسکاری و حرکت‌های جمعی خود معروف است. تیم ملی فوتبال این کشور موفق شده به قهرمان یورو ۱۹۶۴، یورو ۲۰۰۸، یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای‌جنوبی برسد و تنها تیم اروپایی است که توانسته قهرمان سه جام متوالی بین‌المللی شود.

بیشتر بخوانید

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی تونس

گروه اسپانیا درجام جهانی

چشم‌سرخ‌ها با آلمان، کاستاریکا و ژاپن هم‌گروه هستند و  در مهم‌ترین بازی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

چهارشنبه ۲ آذر:                       یک‌شنبه ۶ آذر                  پنج‌شنبه ۱۰ آذر

آلمان-ژاپن                               ژاپن-کاستاریکا                     ژاپن-اسپانیا

اسپانیا-کاستاریکا                      اسپانیا-آلمان                      کاستاریکا-آلمان

نحوه صعود به جام جهانی

تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله مقدماتی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، در گروه دوم (B) با تیم‌های سوئد، یونان، گرجستان و کوزوو هم‌گروه بود و توانست با کسب ۱۹ امتیاز از ۸ بازی، بالاتر از سوئد ۱۵ امتیازی به جام جهانی قطر صعود کند.

فران تورس با به ثمر رساندن ۴ گل در مرحله مقدماتی حضور در جام جهانی، بهترین گلزن تیم ملی فوتبال اسپانیا در این مسابقات بود.

سرمربی

 لوییز انریکه، بازیکن سابق و مربی اهل اسپانیاست. وی سابقهٔ بازی در تیم‌های اسپورتینگ خیخون، رئال مادرید و بارسلونا را در کارنامه دارد. 

بازیکنان و ستاره‌ها

سرخیو راموس(به جام جهانی نرسید)، پابلو سارابیا و کارلوس سولر (پاری سن ژرمن)، کوکه، مارکوس یورنته و آلوارو موراتا (اتلتیکومادرید)، آیمریک لاپورته و رودری (منچسترسیتی)، دنی کارواخال و مارکو آسنسیو (رئال مادرید)، پائو تورس و یرمی پینو (ویارئال)، اونای سیمون (اتلتیک بیلبائو)، گاوی، پدری، سرخیو بوسکتس، آنسو فاتی و اریک گارسیا (بارسلونا) و….

انتهای پیام/

کد خبر: 1160303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =