نیکزاد: جنبش دانشجویی فهمیده حوادث اخیر توسط دشمنان سازماندهی شده است / کارت زرد مجلس به وزیر بهداشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنبش دانشجویی فهمیده که حوادث اخیر اعتراض به یک حادثه تلخ نبوده، بلکه این حوادث توسط دشمنان سازماندهی شده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 15 آذر) در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: در آستانه روز دانشجو قرار داریم و این روز را به دانشجویان عزیز تبریک عرض میکنم.

وی افزود: دانشجویان با بصیرت ما در سال 1332 آمریکا را عامل مشکلات کشور تشخیص دادند و  در برابر دخالت های بیگانگان ایستادند. جنبش دانشجویی فهمیده است حوادث اخیر اعتراض به یک حادثه تلخ نبوده است بلکه این حوادث توسط دشمنان سازماندهی شده است.

کارت زرد مجلس به وزیر بهداشت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سوال نماینده بهار و کبودرآهنگ قانع نشدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه)، سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهرها و روستاهای کشور را بررسی کردند و در نهایت با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع نشده و بدین ترتیب وزیر بهداشت و درمان از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفت.

 مصوبه کمیسیون آئین‌نامه مجلس/ فراکسیون‌های غیرفعال منحل می‌شوند

عضو کمیسیون تدوین آئین‌نامه مجلس از مصوبه این کمیسیون برای نظارت بر عملکرد فراکسیون‌ها خبر داد و گفت: فراکسیون‌هایی که فعال نباشند تذکر می‌گیرند و یا منحل می‌شوند.
مصوبه کمیسیون آئین‌نامه مجلس/ فراکسیون‌های غیرفعال منحل می‌شوند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون تدوین آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس گفت:‌بر اساس مصوبه امروز هیأتی مسؤول نظارت بر عملکرد فراکسیون‌ها در مجلس می‌شوند.

وی افزود: این هیأت اساسنامه فراکسیون‌ها را بررسی و تأیید و فراکسیون‌های همسو را ادغام می‌کند.

عضو  کمیسیون تدوین آئین‌نامه مجلس گفت:‌این هیأت ناظر همچنین بر فراکسیون‌ها در طول زمان عملکردشان نظارت دارد و فراکسیون‌هایی که فعال نباشند از این هیأت تذکر می‌گیرند و یا منحل می‌شوند.

کد خبر: 1162567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =