مکتب مقاومت در منطقه نقش هدایت‌گری دارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: نقش مقاومت در هدایتگری سردار سلیمانی در تحولات منطقه یک نقش بی بدیل و غیر اقبل انکار است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به سر می‌بردیم. بی‌شک نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان سپهسالار ایران در سراسر جبهه مقاومت در تاریخ این کشور به بزرگی و نیکی ثبت و ضبط خواهد ماند و سبک و سیاق این شهید والا مقام می تواند الگو  و اسوه برای تمامی آزادی خواهان جهان باشد.

علی اکبر طارمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درباره تاثیر حاج قاسم بر محور مقاومت در منطقه به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: نقش مقاومت در هدایتگری سردار سلیمانی در تحولات منطقه یک نقش بی بدیل و غیر اقبل انکار است. الگوسازی در محور بودن مردم در تحولات، رفتاری بود که از ایران و از طریق شهید سلیمانی به منطقه ارائه شده و حشد الشعبی ، فاطمیون و زینبیون نمونه ای از این تاثیرات حاج قاسم بر منطقه است.

تدوین ۴۰۰ رساله دکتری با موضوع مکتب مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ادامه داد: در حال حاضر نماد تلاش غرب بر حاکمان غیر مردمی منطقه، تضعیف محور مقاومت با ایجاد و تاثیرات سیاسی، قتصادی و امنیتی در کشورهای منطقه است که با هوشیاری می توان از این مرحله هم عبور کرد.

طارمی تاکید کرد: ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نشان از یک جنایت بزرگ بشری است که آمریکا و هم پیمانان منطقه ایش مرتکب شده اند و لکه ننگ دیگری بر پیکر امپریالسیم خواهد بود که مطالبه گری جهانی آن از سوی حق طلبان و آزادی حواهان در سراسر دنیا راهکار پیگیری آن است. از سوی دیگر از نظر حقوقی باید به عنوان یک جنایت بشری از طرف نهادهای حقوقی در مجامع بین المللی مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی افزود: بزرگترین ضربه به تروریسم جهانی به رهبری آمریکا قوی شدن ایران در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی است که مسیر پیشرفت در آن منجر به بازدارندگی و شکست مدعیان دروغین سلطه جهانی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: اصلی‌ترین راه تبیین مکتب حاج قاسم با عملکرد صادقانه، عالمانه و مردم مدارانه است. ویژگی‌های مکتب سلیمانی را می‌توان در ساده زیستی، صداقت، مردمی بودن، ولایت مداری، آینده نگری واقع بینی و دیگر فضایل اخلاقی بیان کرد.

به گفته طارمی هر آنچه می‌خواهیم به مخاطبان دانشگاهی و دانشجویان منتقل کنیم باید ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید بزرگوار باشد و در آن صورت مکتب شهید سلیمانی که در مسیر اسلام ناب و ترسیم جمهوری اسلامی به عنوان مقدمه حکومت جهانی حضرت حجت (عج)  را پیاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =