اسماعیلی: امیدواریم شاهد تحول جدی در تولیدات سینمایی باشیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بزودی دومین جلسه شورای عالی سینما در دوره جدید برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه پیگیر سرانجام مصوبات جلسه اول نیز خواهیم بود تا در کنار اعتبارات خوبی که دولت اختصاص داده، شاهد تحول جدی در خصوص تولیدات سینمایی باشیم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ درباره آخرین برنامه ریزی ها در خصوص جشنواره‌های فجر اظهار داشت: امسال جشنواره ها همزمان با برگزاری در پایتخت، با رویکرد استانی در سایر استانها نیز برگزار می شود.

اسماعیلی: تعداد فیلم‌های ارسالی به جشنواره فجر بیشتر از سال گذشته است

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در جشنواره تئاتر فجر، استانها در چهار منطقه تقسیم شده  تا مخاطبان هنر تئاتر در سایر استانها نیز بتوانند از آثار این جشنواره بهره مند شوند.

رییس شورای هنر کشور با بیان اینکه با تصویب این شورا، شیوه استاد شاگردی در آموزش هنر در رشته نگارگری به صورت آزمایشی از سر گرفته خواهد شد، گفت: بناست این شیوه اصیل آموزشی را توسعه دهیم و امیدواریم در سایر حوزه‌های هنری با ارائه مدرک دانشگاهی نیز از این روش سنتی استفاده شود.

وزیر فرهنگ با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های هنری با از سرگیری فعالیت‌های موسیقی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: سایت فروش بلیت برای کنسرت‌های مختلف هم فعال شده که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =