کنکور و آزمون| مهلت انتخاب رشته دوره‌ های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی شد/ 17 دی، آخرین مهلت انتخاب رشته کاردانی بدون آزمون

فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام برای پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از شنبه ۱۰ دی ماه آغاز شد و داوطلبان تا پایان امروز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت‌نام کنند.

کنکور و آزمون| فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دوره‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با فرآیند ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت دی، عصر ۲۷ دی در سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت دی، عصر ۲۷ دی در سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد.

لازم به ذکر است ویرایش جزئیاتی از مشخصات در این تاریخ امکان پذیر است.

امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته کاردانی بدون آزمون

فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ امروز به پایان می‌رسد.

فرایند ۱۰ روزه ثبت‌نام که از روز چهارشنبه ۷ دی ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۷ دی ماه ادامه دارد، در مقطع کاردانی همچون سایر آزمون‌های دیگر به صورت اینترنتی است. داوطلبان می‌توانند حداکثر ۳۰ کدرشته محل در مقطع کاردانی ، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب کنند.

 پذیرش دانشجو در این مرحله بر اساس صرفا سوابق تحصیلی بر مبنای معدل کل دیپلم است؛ بنابراین لازم است داوطلبان در درج صحیح معدل کل دیپلم دقت لازم را داشته باشند. در صورت عدم درج صحیح معدل در تقاضانامه ثبت‌نام ، مطابق ضوابط، قبولی آنان لغو خواهد شد.

هر داوطلب منحصراً مجاز است با توجه به رشته تحصیلی، یکی از کدرشته‌های امتحانی متناسب با دیپلم خود را که در جدول شماره ۵ دفترچه راهنمای ثبت‌نام مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مشخص شده است، انتخاب نموده و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کند، لذا داوطلبانی که به هر دلیل در رشته‌ای غیر از رشته متناسب با دیپلم خود در این مرحله از پذیرش ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده و پذیرفته شوند قبولی آنان در هر مرحله‌ای از تحصیل که باشند لغو می‌شود .

 دانشجویان دوره روزانه و غیرروزانه ( ورودی ۱۴۰۱ و قبل ازآن) درصورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما می‌توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله از پذیرش ثبت‌نام کنند و در صورت قبولی در این مرحله و قبل از ثبت‌نام در کدرشته قبولی جدید، لازم است از مؤسسه محل قبولی خود انصراف قطعی داده و گواهی مربوطه را به مؤسسه محل قبولی جدید ارائه دهند و  این دسته از داوطلبان پس از انصراف قطعی اجازه بازگشت و ادامه تحصیل در کدرشته قبولی قبلی را ندارند.

تمدید مهلت انتخاب رشته دوره‌ های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام رشته‌ محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» و همچنین دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌-‌کاربردی مرحله پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تمدید شد.

با توجه به تقاضای مکرر دانشگاه و داوطلبان ذیربط، ضمن اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به اطلاعیه‌های مذکور، افرادی که تاکنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش اقدام نکرده اند می‌توانند تا پایان روز یکشنبه ۱۸ دی ماه با مطالعه اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۸ دی ماه نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات پذیرش دوره های کاردانی فنی و کارشناسی حرفه ای «ناپیوسته» دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =