ساداتی نژاد: کمبودی در تأمین کالاهای اساسی تا پایان سال وجود ندارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: محصولات کشاورزی با برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در ماه‌های منتهی به پایان سال کمبودی در تأمین آنها وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت دانش‌بنیان سازی بخش کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ به واسطه فرمایشات مقام معظم رهبری دانش‌بنیان سازی بخش کشاورزی با جدیت پیگیری شده و در حال حاضر تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور بخش کشاورزی نسبت به سال گذشته رشد ۷۱ درصدی داشته است.

ساداتی نژاد: امسال تولید غلات ۱۷ درصد رشد داشت

ساداتی‌نژاد در ادامه با اشاره به تنظیم بازار محصولات کشاورزی در ماه‌های منتهی به پایان سال گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی افزود: در همین راستا بازار محصولات کشاورزی اعم از محصولات پروتئینی، لبنی، حبوبات، غلات، سبزی و صیفی‌جات و میوه به صورت روزانه در حال رصد و کنترل است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: کشاورزی ایران دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر است به همین دلیل نیازمند تحول و جهش اساسی در این بخش هستیم. اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی، کشاورزی قراردادی، صدور سند برای اراضی کشاورزی، توسعه دیپلماسی غذایی و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دانش‌بنیان سازی، زمینه‌های تحول و رشد این بخش را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =