سرمربی صنعت نفت آبادان: شایسته شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اتفاقاتی که در بازی رخ داد در عمر ۴۰ ساله فوتبال خود چنین چیزی ندیدم و شایسته شکست نبودیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ادسون تاوارس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تیم فوتبال هوادار تهران اظهار کرد: امروز خیلی غمگین هستیم نه فقط به علت نتیجه بلکه به دلیل اینکه تاریخ مکرر تکرار می‌شود.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان بازی‌های هفته هجدهم

وی افزود: یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و تیم حریف موفق به گل زنی شد؛ اتفاقاتی که در بازی رخ داد در عمر ۴۰ ساله فوتبال خود چنین چیزی ندیدم و شایسته شکست نبودیم.

وی ادامه داد: زمان زیادی را بازیکنان تیم حریف وقت تلفی کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: این‌گونه نیست که بازیکن خارجی را تا جذب کردیم فوری بازی بدهیم بلکه باید به فوتبال ایران و زمین سازگار شود.

تاوارس گفت: اگر خبرنگار بخواهد واقعیت‌ها را بگوید می‌تواند به تیممان کمک کنند. تاکنون هیچ‌کدام از شما خبرنگاران را در تمرین تیم و روند رو به رشد آن ندیدم.

تاوارس گفت: یکی از علت‌ها ترک تیم توسط بعضی بازیکنان، تفاوت ۱۰ برابری مبلغ قرارداد آنها با دیگر تیم‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اولویت اصلی ما زمین تمرین خوب است که نداریم و در زمان بارندگی امکان تمرین وجود ندارد.

تاوارس تأکید کرد: از خبرنگاران درخواست دارم بیایند و محل تمرین تیم ما را ببینند. ما داریم می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا با روند فعلی نتایج تیم در لیگ برتر ماندگار است یا به دسته یک سقوط می‌کند»، گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی نمی‌کنم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1169923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =