رضا محقق: نگاهم در تولید فیلم چرا گریه نمی‌کنی به گیشه بود + فیلم

تهیه کننده چرا گریه نمی‌کنی گفت: در این فیلم نگاهم به گیشه بود هزینه تولید فیلم چرا گریه نمی‌کنی بسیار بیشتر از سایر فیلم‌هایم بوده است و امیدوارم که در فروشش هم تاثیر گذار باشد تا بتوانیم با سرمایه‌ای که کسب می‌کنیم کارهای دیگر تولید کنیم.

رضا محقق تهیه‌کننده فیلم چرا گریه نمی‌کنی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که همیشه عنوان می‌کنید گیشه برایتان اهمیتی ندارد اما چرا گریه نمی‌کنی پر از بازیگران بزرگی است که هر کدام به‌تنهایی می‌توانند گیشه را فتح کنند، آیا در این فیلم نگاهتان به گیشه بوده است، اظهار کرد: قطعا، همین‌طور بوده است، هزینه تولید فیلم چرا گریه نمی‌کنی بسیار بیشتر از سایر فیلم‌هایم بوده و امیدوارم که در فروشش هم تاثیر گذار باشد تا بتوانیم با سرمایه‌ای که کسب می‌کنیم کارهای دیگر تولید کنیم.

حواشی سومین روز جشنواره فیلم فجر ۴۱ / از بررسی آخرین فیلم کیومرث پوراحمد تا درخشش ژاله صامتی در سرهنگ ثریا + فیلم

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که برای این فیلم حاشیه‌های بسیاری ایجاد شد و عوامل در این نشست حاضر نشدند آیا این امکان هست که دوباره با این عوامل همکاری مجدد داشته باشید، گفت: هر چه قسمت باشد، همان رخ خواهد  داد. در خانه من به روی همه باز است.

تهیه‌کننده فیلم چرا گریه نمی‌کنی در پایان عنوان کرد که امیدوارم چرا گریه نمی‌کنی مورد توجه داوران هم قرار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، چرا گریه نمی‌کنی دومین فیلم علیرضا معتمدی به تهیه‌کنندگی است که در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر حاضر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =