نوزاد ۱۰ ماهه به خاطر گریه‌های مدام به قتل رسید

مرد معتاد که نوزاد ۱۰ ماهه‌اش را به قتل رسانده بود انگیزه خود را از این کار گریه‌های مداوم فرزندش عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روزنامه ایران نوشت: سرهنگ «شهرام امیریان » جانشین فرماندهی انتظامی  شرق استان تهران در خصوص این خبر بیان داشت: وقتی پرونده مرگ مشکوک نوزادی ۱۰ ماهه به پلیس آگاهی شهرستان فرستاده شد بلافاصله بررسی موضوع در دستورکارقرار گرفت.

دستگیری فردی که مادربزرگ خود را با ضربات مشت به قتل رساند

پس از هماهنگی قضایی و احضار پدر نوزاد، وی در تحقیقات اولیه عنوان کرد نوزاد ۱۰ ماهه وی روی میز آشپزخانه بوده که ناگهان متوجه افتادن وی روی زمین و سپس مرگ وی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: مأموران با مشاهده آثار ضرب و جرح روی بدن کودک نسبت به موضوع حساس شده و به بازجویی دقیق‌تر از پدر وی پرداختند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی معتاد است و در نهایت با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم وقتی نوزادم شروع به گریه کرد عصبانی شدم و وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس خفه‌اش کردم.

سرهنگ «امیریان» با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضایی اظهار داشت: دریافت آموزش‌های کنترل خشم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد و...) و مراجعه به کارشناسان روانشناسی برای حل مشکلات از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری می‌کند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1171837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =