کرسی‌های آزاد اندیشی، مشق گفتگوی مسالمت‌آمیز است/ آغاز سومین رویداد کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد خوزستان

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: دانشجویان در رویداد کرسی‌های آزاد اندیشی مشق گفتگوی مسالمت‌آمیز با اندیشه‌های متفاوت را تجربه می‌کنند.

گودرز شاطری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز گفت: رقابت های سومین رویداد ملی کرسیهای آزاد اندیشی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان با شرکت ۱۱۰۰ نفر از دانشجویان استان از روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود.

معاون  فرهنگیدانشجویی دانشگاه آزاد خوزستان افزود: در این رویداد دانشجویان در چهار محور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در قالب تیمهای موافق و منتقد به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و تیمهایی که برنده مرحله اول شوند از مرحله شهرستانی به استانی و پس از آن وارد رقابتهای ملی با برگزیدگان استانهای دیگر میشوند.

وی افزود: تیمهای پیروز در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری در مرحله نهایی قرار می‌گیرند و از هر چهار موضوع یک تیم برگزیده این دوره از مسابقات خواهد شد.

شاطری در ادامه تصریح کرد: هم چنین در این رویداد ملی بیش از ۱۰۰نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای آزاد خوزستان از گروههای مختلف تحصیلی فقهی، حقوقی، علوم پایه، فنی مهندسی و پیراپزشکی به عنوان داور در مرحله شهرستانی و استانی این رویداد مشارکت خواهند داشت و در کنار دانشجویان شرکت کننده تیم کرسیهای آزاد اندیشی استان خوزستان را همراهی میکنند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: هدف از این رویداد تقویت فضای گفتگوی مبتنی بر منطق و استدلال و تضارب آرای بیشتر و بهتر در کنار یکدیگر خواهد بود. دانشجویان در واقع در رویداد کرسی‌های آزاد اندیشی مشق گفتگوی مسالمت‌آمیز با اندیشه‌های متفاوت را تجربه می‌کنند که برای این کار در کنار هر تیم شرکت کننده یک استاد راهنمای متخصص با آن موضوع  در نظر گرفته شده است‌


خبرنگار: محمدعلی‌ بنی سعید

انتهای پیام/

کد خبر: 1173626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =