دانشگاه آزاد اسلامی دارای بزرگترین مرکز پیوند کلیه در کشور است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: هم اکنون این دانشگاه دارای بزرگترین مرکز پیوند کلیه در کشور است و بالاترین سطح خدمات را با کمترین تعرفه به بیماران ارائه می‌کند. برخی از دانشکده‌های این دانشگاه در بالاترین رده‌های رتبه بندی بین المللی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند.

علیرضا خوشدل، استاد تمام دانشکده پزشکی و رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از ارائه خدمات آزمایشگاه جامع به دانشجویان، کلینیک فوق تخصصی پزشکی فردمحور خبر داد و افزود: این اقدام اولین مرکز علوم دارویی فردمحور کشور را در خود جای می‌دهد و میزبان نوآوران، استارت آپ‌ها و کارآفرینان سلامت است.

پذیرش بی‌رویه دانشجوی پزشکی کیفیت آموزش را کاهش داده است

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با قریب بیست هزار دانشجو و بیش از هزار هیات علمی و مدرس، یکصد رشته تحصیلی و ۸ دانشکده، ۴ بیمارستان و ۶ داروخانه و ۳ کلینیک تخصصی یکی از بزرگترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است و امیدواریم به زودی ۴ دانشکده جدید، یک سلامتکده و چندین کلینیک به ساختار این دانشگاه اضافه شود.

خوشدل افزود: این دانشگاه دارای گواهی اعتباربخشی آموزشی و درمانی در همه مراکز فوق است. همچین ۲۰ قطب سرآمدی با همکاری اساتید برجسته داخلی و خارجی در مراکز درمانی این دانشگاه مشخص شده است که طی سه سال بتوانند به بالندگی و سرآمدی در کشور برسند و هم اکنون نیز به کارکنان دانشگاه و عموم مردم خدمت ارائه می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی ادامه داد: هم اکنون این دانشگاه دارای بزرگترین مرکز پیوند کلیه در کشور است و بالاترین سطح خدمات را با کمترین تعرفه به بیماران ارائه می‌کند. برخی از دانشکده‌های این دانشگاه در بالاترین رده‌های رتبه بندی بین المللی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند و امیدواریم با ساماندهی پردیس‌های دانشگاه شرایط بهتری برای این برنامه جهشی فراهم کنند.

به گفته وی اولین مرکز نوآوری  سلامت سیمرغ در آستانه گشایش است تا ضمن ارائه خدمات آزمایشگاه جامع به دانشجویان، کلینیک فوق تخصصی پزشکی فردمحور را راه اندازی و اولین مرکز علوم دارویی فردمحور کشور را در خود جای دهد و میزبان نوآوران، استارت آپها و کارآفرینان سلامت باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =