صحبت‌های جدید آزمون درباره قلعه‌نویی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با رد درخواست اتاق خصوصی برای حضور در اردوی تیم ملی عنوان کرد که از کودکی با امیر قلعه‌نویی همکاری داشته است. او همچنین گفت اگر ایران باز هم با انگلیس بازی کند، شاید ۶ گل و حتی بیشتر بخورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سردار آزمون در گفت‌وگویی، درباره شرایط خودش در بایرن‌لورکوزن آلمان و هینطور همکاری با ژابی‌ آلونسو به صحبت پرداخت. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گریزی‌ هم به صعود تیم ملی به جام‌جهانی همراه با اسکوچیچ زد و گفت‌ که آن زمان در تیم ملی حاشیه وجود داشت. آزمون با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر هم گفت که اگر به آن برگردیم شاید ایران باز هم ۶ گل و حتی بیشتر بخورد. او همچنین گفت هیچ وقت برای حضور در اردوی تیم ملی درخواست اتاق خصوصی نکرده است.

دیدار امیر قلعه‌نویی با سرمربی سابق آرسنال

در ادامه گفت‌وگوی سردار آزمون را با ایسنا می‌خوانید:

*اول می‌خواهیم درباره شرایط خودت صحبت کنی. در بایرن‌لورکوزن آلمان شرایطت چطور است؟

شرایطم خوب است و تیم ما خوب نتیجه می‌گیرد و در لیگ اروپا در مرحله خوبی هستیم. درباره اینکه بازی کنم هم در اختیار مربی است که چه کسی بازی کند و یا نکند و ما هم تلاش می‌کنیم در هر لحظه‌ای که درون زمین هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

* شما با ژابی آلونسو کار می‌کنید که از چهره‌های نام آشنای دنیا است و در رئال مادرید بوده است. کار کردن با او چطور است؟

خیی آدم خوب و بسیار باانگیزه است. می‌دانید که او در اول راه مربیگری و دوره حرفه‌ای خود است. او یک تیم (بایر لورکوزن) به این بزرگی را از بحران خارج کرد و در بین شش تیم اول (بوندس لیگا) هستیم. حضور او خیلی تاثیرگذار بود. به نظرم او در آینده از بهترین مربیان دنیا خواهد بود.

* شرایط خودتان در جدول بوندس‌لیگا چطور است؟ فاصله زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داریم اما می‌توانید سهمیه لیگ اروپا را بگیرد؟

بله با لیگ قهرمانان فاصله داریم اما بازیکنان تلاش می‌کنند سهمیه لیگ اروپا را کسب کنیم. همه تلاشمان را می‌کنیم سال بعد در لیگ اروپا باشیم.

من هم (خوبان عالم) شنیده بودم ولی من اصلا اعتقادی ندارم. هر چه هم می‌گفتند از این گوشم می‌گرفتم و از گوش دیگر بیرون می‌انداختم. چون اعتقادی هم نداشتم. 

*شما یکی از بازیکنان موثر تیم ملی در صعود به جام جهانی بودید. در جام جهانی هم بسیار حضور پررنگی داشتید. ابتدا به دوره اسکوچیچ برویم که تیم ملی به جام جهانی رفت و در نهایت او برکنار شد. کار کردن با اسکوچیچ چطور بود؟

درباره کار کردن با دراگان، همیشه داخل تیم ملی حاشیه بود ولی من همیشه سعی خودم را کردم، بدون حاشیه تمرین کنم و بهترین بازی‌ها را بکنم و همین کار را هم کردم ولی من خاطره بدی از او ندارم. به او احترام می‌گذارم. امیدوارم که در کشور خودش که تیم زیر ۲۱ سال را گرفته موفق باشد.

*یکی از مهم‌ترین صحنه‌ها که درباره تو و اسکوچیچ رقم خورد، بازی ایران و لبنان است که ما یک هیچ عقب افتادیم. دقیقه ۹۱ گل زدیم و اسکوچیچ خوشحالی می‌کرد که به او اشاره کردی آرام باشد و ما کامبک زدیم و و با زدن گل دوم پیروز شدیم.

فوتبال با همین چیزها خاص است. من مطمئن بودم که در این شرایط گل می‌زدیم. من جلوی آن‌ها بازی کردم و اطمینان داشتم که خیلی سرتر هستیم و هر لحظه گل دوم را می‌زنیم. همین اتفاق رخ داد. آدم باید باهوش باشد و اگر گل مهم به دست می‌آورید لیاقت زدن گل دوم را هم دارید. جلوی تیمی که درجه سه و چهار آسیا بود باید این کار را می‌کردیم و گل می‌زدیم. هر دو گل را هم بعد از دقیقه ۹۰ زدیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =