روسیه: اوکراین به تروریسم دولتی تبدیل شده

سخنگوی کرملین گفت، اوکراین اکنون به صورت دوفاکتو به یک تروریسم دولتی تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات " کریل بودانف"، رئیس اطلاعات ارتش اوکراین در اقدام به کشتن روس‌ها در هر جای جهان گفت: با وجود ماهیت تهاجمی این گفته‌ها،‌ این اظهارات از سوی حامیان غربی کی‌یف مورد انتقاد قرار نگرفته است.

سوءاستفاده جمهوری آذربایجان از درگیری روسیه در جنگ اوکراین / مسکو تمایلی به مقابله با باکو ندارد

وی افزود: این اظهارات بی سابقه هستند. البته که از سوی شرکاء و حامیان مالی دولت اوکراین نیز مورد انتقاد قرار نگرفته‌اند و منطق می‌گوید که انجام چنین کارهایی بدون محکوم شدنشان غیرممکن است.

پسکوف همچنین افزود، اعتراف بودانف شاهد دیگری است که کی‌یف به صورت مستقیم حملات تروریستی علیه روس‌ها را سازماندهی کرده است. سرویس‌های ویژه روسیه می‌دانند که پس از بیان چنین اظهاراتی چه کار باید انجام دهند. مشخص است که کی‌یف نه تنها از کشتارها حمایت می‌کند، بلکه آنها را سازماندهی، تحریک و اجرا می‌کند. در واقع، ما در مورد یک دولت حامی تروریسم صحبت می‌کنیم.

بودانف اخیرا در گفت‌وگویی با اخبار یاهو گفته بود: ما روس‌ها را می‌کشیم. هر جا که باشند و تا وقتی که پیروزی کامل اوکراین به دست بیاید، ما روس‌ها در هر جای دنیا که باشند،‌ می‌کشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =