سوالات امتحان نهایی در امنیت کامل به دست دانش‌آموزان می‌رسد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سوالات امتحانی در امنیت کامل طراحی و به دست دانش‌آموزان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا مراد صحرایی در حاشیه مراسم آغاز دومین دوره طرح حامیم که امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: جلسه بسیار مناسبی در رابطه با امنیت امتحانات نهایی برگزار شد و خانواده‌ها اطمینان داشته باشند که این امتحانات در امنیت کامل برگزار می‌شود.

وحیدی: اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی قطع نمی‌شود

وی ضمن اشاره به اینکه این امتحانات ۴۰ درصد در پذیرش دانشگاه موثر هستند، ادامه داد: سوالات امتحانی در امنیت کامل طراحی و به دست دانش‌آموزان می‌رسد و با توجه به اینکه یک ربع قبل از آغاز آزمون درهای شعب امتحانی بسته می‌شود هنگام آغاز آزمون ‌رسیدن سوالات به دست دانش‌آموزان خودمان سوالات را منتشر می‌کنیم تا شبهه‌ای در مورد لو رفتن سوالات وجود نداشته باشد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۴ هزار حوزه امتحانی داریم و امتحانات نهایی در همه کشور از ۳۱ اریبهشت آغاز می‌شود، افزود: ۱۱ امتحان در بازه زمانی ۲۵ روز برگزار می‌شود. طرح تجمیع حوزه‌های امتحانی داریم و تعداد حوزه های هر منطقه با توجه به شرایط جغرافیایی آن منطقه است.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ فرهنگیان در امر تربیت دانشجویان و تقویت تشکل های دانشجویی تلاش ویژه دارد چراکه آنها معلمان آینده هستند. بنده نیز خود از فعالان سابق جریان دانشجویی هستم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =