اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۲

رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت و اعلام مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرسول پورعباس روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۹ هزار داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۹۱ هزار و ۷۰۱ داوطلب در سایت سازمان سنجش انتخاب رشته کردند.

ثبت‌نام آزمون آیلتس به زودی آغاز می‌شود

رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شدند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را ثبت کردند می‌توانند از امروز ۲۵ اردیبهشت ماه کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مذکور در کدرشته محل‌های انتخابی خود نمره علمی لازم را کسب کردند، می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد نظر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد

وی خطاب به داوطلبان معرفی شده به مصاحبه، توصیه کرد: برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با مراجعه به لینک مربوطه در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، از ۶ خردادماه تا ۲۱ تیر ماه سال جاری فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

پورعباس خاطرنشان کرد: داوطلبان برای مشاهده مدارک مورد نیاز، کسب اطلاعات لازم و پیگیری سایر مراحل پذیرش، اطلاعیه اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت را که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است به دقت مطالعه کرده و مطابق آن اقدام کنند. متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرده‌اند نیز به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع‌رسانی آن دانشگاه مراجعه کنند.

همچنین مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ در این لینک قابل دسترسی است.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1181643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =