فلاحت‌زاده: حق‌ استقلال قهرمانی در جام حذفی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سوت پایان رقابت‌های لیگ برتر زده شد و از حالا استقلال باید به فکر قهرمانی در مسابقات جام حذفی باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد فلاحت‌زاده، درباره عدم قهرمانی تیم فوتبال استقلال در بیست و دومین مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: زمانی که استقلال دربی را واگذار کرد، قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. از سوی دیگر حواشی که در بحث مدیریت و مشکلات مالی برای باشگاه به وجود آمد، لطمات بزرگی بر تیم وارد کرد. بازیکنان تیم زحمت خودشان را کشیدند، اما در نهایت نتوانستند مجدداً قهرمان لیگ برتر شوند. از طرفی پرسپولیس این فصل خوب حمایت شد و تیم قدرتمندی را برای این فصل ساخت.

ساپینتو: استقلال مستحق قهرمانی بود

وی در مورد پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته آخر مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: با اینکه استقلال مقابل تراکتور پیروزی پرگلی را به دست آورد ولی دیگر فایده‌ای نداشت، چون قبل از این دیدار، جایگاه سومی استقلال و رتبه چهارمی برای تراکتور قطعی و مسجل بود، این بُرد ۷ بر یک خیلی دیر بود.

کارشناس فوتبال در خصوص حضور استقلال در رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: استقلال می‌تواند در جام حذفی قهرمانی را به دست بیاورد تا این فصل یک خاطره خوب به جا بگذارد. باید هر طور شده جام حذفی را فتح کند، چون استقلال امسال تیم بسیار خوبی بود و حقش قهرمانی در جام حذفی است. بازیکنان و کادر فنی در شرایط بی‌پولی و نابسامانی در بخش مدیریت زحمت کشیدند. بر همین اساس استقلال در جام حذفی محکوم به پیروزی در مرحله نیمه نهایی و فینال است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تمدید قرارداد ساپینتو، تاکید کرد: با اینکه ساپینتو معرفت خودش را در طول فصل نشان داد ولی برخی اوقات عصبانیت و از کوره در رفتن او به تیم لطمه وارد کرد. اگر قرار باشد وی فصل بعد هم در استقلال بماند باید او را توجیه کنند. همچنین کمک‌های قوی و باتجربه ایرانی در کنارش قرار بدهند تا هر چه بیشتر از تجربیات دستیارانش استفاده کند. خسرو حیدری در دوران بازی‌اش، بازیکن خوبی بود و در اولین تجربه مربیگری‌اش بد کار نکرد ولی باید برای فصل پیش‌رو مربیان باتجربه‌تری که سابقه مربیگری بیشتری دارند به استقلال اضافه شوند تا کمک بهتری به سرمربی بکنند.

ساپینتو باید تمرکزش روی دیدار با نساجی جام حذفی باشد

فلاحت‌زاده در مورد اینکه ساپینتو نباید قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی حساسیت و حواشی را وارد تیمش کند، خاطر نشان کرد: سوت پایان رقابت‌های لیگ برتر زده شد و از حالا استقلال باید به فکر قهرمانی در مسابقات جام حذفی باشد. سرمربی استقلال در کنفرانس بعد از دیدار با تراکتور نباید به حاشیه‌ها دامن می‌زد، در صورتی که مورایس سرمربی سپاهان قهرمانی را به پرسپولیس تبریک گفت. ساپینتو باید تمرکزش معطوف دیدار با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی باشد و سپس با یک پیروزی دیگر در فینال و با کسب یک جام، کارش را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • طلوعی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      0 0
      راست می گه آخه تا این مرحله یه جوری چیده شده بود که به تیم لیگ برتری نخوره. آخه اگه به سپاهان خورده بود الان اینجا نبود