برنده اسکار و کاران جوهر در هند سریال مشترک می‌سازند

گونیت مونگا کاپور و کاران جوهر در اولین همکاری مشترک خود، سریال یازده یازده (Gyaarah Gyaarah) را در پلتفرم ZEE۵ تهیه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز به نقل از ورایتی، گونیت مونگا کاپور موسس شرکت فیلمسازی سخیا اینترتینمنت و کاران جوهر موسس شرکت فیلمسازی دراماتیک اینترتینمنت در اولین همکاری مشترک خود، سریال یازده یازده (Gyaarah Gyaarah) را در پلتفرم ZEE۵ تهیه می‌کنند.

دادزن، داستان آدمهایی که در نزدیکی ما قصه‌هایشان را فریاد می‌زنند / ورود کمدی به بطن یک زندگی معمولی

این سریال به کارگردانی آمش بیست (Umesh Bist) و نویسندگی مشترک پوجا بانرجی (Puja Banerji) و سن‌جوی شخار (Sunjoy Shekhar)، در ژانر درام فانتزی تهیه شده است و در سه دهه و سال‌های ۱۹۹۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۱۶ می‌گذرد.

این سریال توسط گونیت مونگا کاپور و آچین جین از شرکت فیلمسازی سیخیا اینترتینمنت و کاران جوهر و آپوروا مهتا از شرکت فیلمسازی دراماتیک اینترتینمنت تولید خواهد شد.

گفتنی است؛ گونیت مونگا کاپور و کارتیکی گونسالوس پیش‌تر برای ساخت فیلم "نجواگران فیل" که یک مستند کوتاه است برنده جایزه اسکار شده‌اند. فیلم بعدی جوهر به‌عنوان کارگردان نیز فیلم «راکی اور رانی کی پرم کاهانی» است که در ماه جولای اکران خواهد شد.

بیست درباره ساخت این سریال عنوان کرد: «این سریال توسط بهترین تهیه‌کنندگان تولید شده و حضور گروه قدرتمندی از بازیگران جوان و پویا و همچنین نویسندگان پرشور در این فیلم می‌تواند موجب موفقیت این سریال شود."

جوهر نیز گفت: "این مشارکت نشان‌دهنده یک همکاری منحصر به فرد از داستان‌نویسانی است که همیشه از داستان‌های متنوع و غیرمتعارف حمایت کرده‌اند و من بی‌صبرانه منتظر خروجی کار مشترکمان هستم."

مونگا کاپور هم در ادامه افزود: این سریال یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های ماست و بسیار خوش شانس هستیم که توانستیم وارد فضا و ژانر جدیدی شویم.

جین هم در این باره اظهار کرد: «ذهن نابغه کارگردان این فیلم ما را وارد لحظاتی هیجان‌انگیز در سه دهه خواهد کرد. این فیلم دارای داستانی است که امیدواریم بتواند شما را با آمیزه‌ای از علم و عرفان سرگرم کند.»

نیمیشا پاندی، مدیر ارشد پلتفرم ZEE۵، گفت: « Gyaarah Gyaarah » داستانی است که مفهوم زمان را به جذاب‌ترین شکل ممکن بررسی می‌کند. در این سریال گذشته، حال و آینده با هم برخورد می‌کنند و تجربه‌ای پر از تعلیق را خلق می‌کنند.»

و در پایان مهتا درباره این سریال گفت: «ما دائماً با تغییر زمان در حال تکامل هستیم تا بهترین داستان‌ها را به منصه ظهور برسانیم. " Gyaarah Gyaarah" و تیمش، گامی رو به جلو در این مسیر هستند."

انتهای پیام/

کد خبر: 1182537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =