والنسیا نقره داغ شد! / جریمه سنگین بدلیل توهین و تمسخر هوادارن

کمیته مسابقات لالیگا جریمه سنگینی را برای باشگاه والنسیا به خاطر اتفاقات دیدار برابر رئال در نظر گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جنجال ایجاد شده در جریان دیدار رئال مادرید برابر والنسیا که در ورزشگاه مستایا برگزار شد همچنان ادامه دارد. 

توهین‌های زننده و نژادپرستانه هواداران این تیم به وینیسیوس جونیور باعث شد که بازی به تنش کشیده شود و در نهایت واکنش تند بسیاری از فوتبال‌دوستان و ستاره‌های سابق و فعلی دنیای فوتبال را به همراه داشت. 

خشم و ناراحتی وینیسیوس از شعارهای نژادپرستانه در بازی رئال مادرید

بسیاری معتقد هستند که لالیگا برخورد قاطع و درستی با این موضوع نداشته و همین باعث شده که چنین رفتارهایی در طول زمان بارها در ورزشگاه‌های مختلف اسپانیا تکرار شود. 

حالا کمیته مسابقات لالیگا اعلام کرده که تنبیه قابل توجهی را برای والنسیا در نظر گرفته است. آنها به این باشگاه اعلام کرده‌اند که بخشی از مستایا باید به روی تماشاگران بسته شود. همچنین جایگاه ماریو کمپس در این ورزشگاه به مدت پنج هفته بسته خواهد بود. 

اما این کمیته به همین دو کار بسنده نکرده و به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی برابر رئال رخ داد، والنسیا را با مبلغ 45 هزار یورو جریمه کرده است. 

مدیران این باشگاه به هیچ وجه از رای صادر شده راضی نیستند و قصد دارند روی رای بستن جایگاه‌های مستایا اعتراض کنند و خواهان تجدید نظر در این زمینه شوند تا از حضور هواداران‌شان محروم نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =