وینی غایب بازی رئال مادرید

ستاره رئال مادرید، در ترکیب این تیم برابر رایووایه‌کانو به میدان نخواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان رایووایه‌کانو خواهد بود. 

این تیم در چند روز اخیر به شدت درگیر جنجال مربوط به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه مستایا در جریان بازی برابر والنسیا بود که در نهایت با اخراج وینیسیوس جونیور همراه بود. 

توهین‌های نژادپرستانه تماشاگران والنسیا در جریان این بازی به شدت این ستاره برزیلی را عصبانی کرد و در صحنه درگیری با بازیکنان حریف و به دلیل پخش نشدن کامل صحنه از سوی کمک داور ویدئویی، داور تصمیم به اخراج او گرفت. 

رئیس رئال مادرید: ساختار داوری باید تغییر کند

در نهایت کمیته رقابت‌های فوتبال اسپانیا این کارت قرمز را حذف کرد و اعلام کرد که تصمیم اشتباه داور به دلیل پخش نشدن کامل صحنه بوده و به همین دلیل وینیسیوس می‌تواند در سه بازی باقی مانده تا انتهای فصل در ترکیب رئال به میدان برود. 

اما ساعاتی پیش اعلام شد که این بازیکن از ناحیه زانو احساس درد دارد و آزمایش‌هایی را هم انجام داده تا مشخص شود که مشکلش تا چه حد جدی است. 

روزنامه آ.اس دقایقی قبل خبر داد که وینیسیوس به دلیل احساس درد و برای این که مشکلش حادتر نشود در ترکیب امشب رئال غایب خواهد بود. کارلو آنچلوتی حاضر نیز روی ستاره تیمش ریسک کند و برای این بازی به او استراحت خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =