سازمان بورس بازار سرمایه را رها کرده است/ پیش‌بینی نوسانات رو به رشد در آینده

کارشناس بازار سرمایه و بورس گفت: پیش‌بینی می‌شود بورس تا دو سه ماه آینده یک شرایط  رو به رشدی خواهد داشت البته ممکن است با نوساناتی نیز همراه باشد.

عباسعلی حقانی‌نسب کارشناس بازار سرمایه و بورس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز،‌ درباره روند فعلی بازار بورس اظهار کرد: باتوجه به گفته هایی که درباره توافقات ایران با سایر کشورها شد در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت دلار بودیم،‌ اما مجدد با افزایش قیمت دلار شاهد نوسانات رو به رشدی در بورس نیز بودیم.

عیوض‌لو: زمان ایجاد نوسانات در بازار بورس مشخص نیست

وی با اشاره به اینکه بازار سرمایه وابسته به دلار است، گفت: بازار سرمایه با نوسانات اخیری که داشت به کف قیمتی خود رسیده است و خروج جریان نقدی از این بازار سبب آسیب‌هایی به آن شد.

کارشناس بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بازار بورس در آینده، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بورس تا دو سه ماه آینده یک شرایط  رو به رشدی خواهد داشت البته ممکن است با نوساناتی نیز همراه باشد.

حقانی‌نسب تصریح کرد: این بازار به دست سازمان بورس در حال کنترل است‌ و پیش بینی می شود ابزار سیاسی قصد دارد تا آذرماه بازار بورس را کنترل کند.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه مردم دیگر اعتمادی به بورس نمی‌کنند، گفت: باید منتظر ماند تا ببینیم دولت چه زمانی قصد رشد بازار بورس را دارد، متاسفانه سازمان بورس از بازار حمایت و آن را تبلیغ نمی‌کند و می‌توان گفت آن را رها کرده است.

این کارشناس بورس توصیه کرد: مردم برای ورود به این بازار از بهترین روش سرمایه گذاری استفاده و با نگاه بلندمدت به بازار ورود کنند. همچنین سرمایه گذاران دقت کنند تا سنجیده وارد بازار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =