پشت پرده شایعات کناره‌گیری زاکانی از شهرداری تهران

شایعات کناره‌گیری شهردار تهران از شهرداری مدتی است که خبر ساز شده و سمت جدید شهردار تهران در دستگاه دولت بر این شایعات دامن زده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شایعات برکناری زاکانی از شهرداری تهران مدتی است که قوت گرفت و سمت جدید شهردار تهران در دستگاه دولت بر این شایعات دامن زده است. مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برخی از اخبار کذب و نادرست در خصوص بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: در این باره اعلام شده بود که آقای شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران دستگیر شده که این خبر نادرست و کذب است.

ماجرای تجمع گروهک‌های ضدانقلاب در سفر زاکانی به بروکسل چه بود؟

وی افزود: متاسفانه این دروغ‌ها در حالی گفته شده که دقایقی پیش آقای شربیانی در شورا حاضر شده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به دروغ دیگری مبنی بر استعفای علیرضا زاکانی شهردار تهران تصریح کرد: این هم دروغ دیگری است که مطرح شده وقتی یک نفر کار می‌کنند همه به آن می‌تازند و کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحت هستند، دروغ‌پردازی می‌کنند.

همچنین مطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران عصر امروز 19 تیرماه در این باره گفت:آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است که به دولت رفته!‏شهردار تهران هم‌اکنون عضوی از کابینه و همراه رئیس‌جمهور است.

وی ادامه داد: خبری هم که منشاء شایعه رفتن علیرضا زاکانی از شهرداری شده است، تصمیم خوب دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت است که پس از بررسی‌ها از سوی دولت اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، علیرضا زاکانی در حاشیه جشن فرزندان غدیر که با حضور ۷۰۰۰ کودک کار در استادیوم آزادی برگزار شد در خصوص انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی شهر تهران، گفت: این موضوع مطرح شده و در کمیسیون‌های تخصص در حال بررسی است و تا زمانیکه در جلسه هیات دولت تصویب و ابلاغ نشود نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

همچنین محمد امین توکلی زاده در مراسم امروز صبح استادیوم آزادی گفت: ریاست جمهوری با پیشنهاد شهرداری مبنی بر تفویض اختیاراتش به شهردار تهران پیرامون کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر موافقت کرده و کلیات این موضوع در جلسه بررسی شده است و  هر دستگاه کار خود را انجام می‌دهد اما فرماندهی واحدی برای آسیب‌های اجتماعی در تهران ایجاد خواهد شد و در این زمینه به مدیریت واحد می رسیم.

بعد از اظهار نظر زاکانی در خصوص موضوع آسیب های اجتماعی و تعیین تکلیف وظایف در این زمینه در دولت، برخی اعلام کردند قرار است زاکانی از شهرداری برود این در حالی است که این موضوع اصلا در مراسم امروز اعلام نشد و صدای ضبط شده این مصاحبه موجود است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =