هلاکت شرور با سابقه و عامل شهادت 21 نیروی نظامی در سراوان + عکس

فرمانده مرزبانی فراجا از هلاکت شرور سابقه‌دار عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی معروف به "صاحب خان گمشادزهی" در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرزهای شهرستان سراوان مطلع شدند و با اجرای عملیاتی برنامه‌ریزی شده و هدفمند، موفق به کشف مواد مخدر شدند.

بیشتر بخوانید:

 ۹ باند سازمان یافته جرائم در سیستان و بلوچستان منهدم شدند / بازداشت ۲۳۴۴ متهم

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: بعد از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با تسلط اطلاعاتی نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام کردند و با انجام عملیاتی مسلحانه، هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان و هلاکت یک تن از آنان شدند.

سراوان

وی ادامه داد: در این عملیات سنگین و در درگیری مسلحانه مقدار 625 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و تعداد دو قبضه سلاح جنگی به همراه 11 تیغه خشاب و 231 فشنگ مربوطه و یک دستگاه خودرو هایلوکس کشف شد.

گودرزی بیان کرد: پس از احراز هویت و استعلام‌های به عمل آمده از سوابق فرد به هلاکت رسیده محرز شد، شرارات‌های معدوم "صابهان شهنوازی" معروف به "صاحب خان گمشادزهی" که مدت‌ها است در حمله به نیروهای نظامی و انتظامی شرکت گسترده داشته و یکی از عوامل شهادت 21 نفر از کارکنان فراجا و همچنین عامل زخمی شدن تعدادی دیگر از همکاران بوده است.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: این شرور سابقه قتل و گروگانگیری مسلحانه تعدادی از مردم مرزنشین را نیز در پرونده خود دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1198131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =