آتیلا پسیانی بازیگری که به حرفه‌اش عشق می‌ورزید / هنرمندی مستعد، با ارزش و با اخلاق

بازیگر مجموعه "محله برو بیا" گفت: آتیلا پسیانی یک هنرمند بسیار مستعد، پرکار و با سواد بود و نسبت به کارش علاقه بسیار زیادی نشان می‌داد.

محمود جعفری بازیگر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره درگذشت آتیلا پسیانی اظهار کرد: بسیار از شنیدن این واقعه دردناک، متاسف شدم.

بیشتر بخوانید:

 واکنش هنرمندان به درگذشت آتیلا پسیانی + عکس

جعفری ادامه داد: آتیلا پسیانی به‌خصوص در دوران جوانی یکی از دوستان نزدیک من بود و ما در دوران دانشگاه همکلاسی بودیم.

بازیگر مجموعه "محله برو بیا" افزود: او یک هنرمند بسیار مستعد، پرکار و با سواد بود و نسبت به کارش علاقه بسیار زیادی نشان می‌داد.

جعفری ادامه داد: آتیلا علاوه بر بازیگری، کارگردان بسیار خوبی هم بود حتی گروه‌های کوچک جوانان را دورهم هم جمع می‌کرد و کارهای بسیار با ارزشی انجام می‌دادند.

وی عنوتن کرد: آتیلا پسیانی هنرمند بسیار با ارزش و با اخلاقی بود که متاسفانه زود از بین ما رفت. 

بازیگر سریال مختار همچنین درباره ویژگی‌های آتیلا پسیانی هنگام کار نیز اظهار کرد: او با عشق و علاقه‌ای که به حرفه‌اش داشت در گروه فیلمبرداری نیز کاری می‌کرد که همه عوامل، عاشقانه سعی در تولید یک کار داشتند و تا آنجایی که از دستش بر می‌آمد به همه عوامل کمک کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این سال‌ها کمتر او را می‌دیدم، گفت: در این سال‌ها آتیلا ببشتر در تئاتر مشعول بود و من در تلویزیون، به همین دلیل کمتر یکدیگر را می‌دیدیم ولی برای از دست دادنش بسیار متاسف شدم.

جعفری در پایان نیز گفت: به جامعه هنر و بازماندگان آتیلا پسیانی تسلیت می‌گویم و برایشان از خداوند طلب صبر دارم.

به گزارش ایسکانیوز، آتیلا پسیانی متولد اردیبهشت ‌ماه سال ۱۳۳۶ و فرزند جمیله شیخی، هنرپیشه معروف ایرانی بود که اخیرا به سرطان مبتلا شده بود.

وی پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =