سریال نون‌خ نوروز و رمضان روی آنتن تلویزیون می‌رود / گمانه‌زنی‌ها درباره حضور بازیگر جدید

سازندگان و عوامل سریال «نون‌خ» در حالی این روزها مهیای تولید می‌شوند که قرار است در لوکیشن‌های مختلف با حضور بازیگران جدید اتفاقاتی را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ رقم بزنند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، گمانه‌زنی‌ها این روزها برای ساخت فصل جدید سه سریال «نون‌خ»، «زیرخاکی» و «پایتخت» به اوج خودش رسیده است. چندی پیش خبرهایی از شروع فصل جدید «زیرخاکی» به گوش رسید که هنوز از سمتِ سازندگان و تلویزیونی‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

محرمانه سریالی با ژانر امنیتی معمایی جنایی / قصه‌ای که پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشور در حوزه پزشکی را روایت می‌کند

البته درباره سریال «پایتخت» هم صحبت‌های بسیاری شد حتی رئیس مرکز سیمافیلم نسبت به آن واکنش نشان داد که هنوز فیلمنامه‌ای به دست آنها نرسیده است. پس از آن هم خبرهایی به گوش رسید که گویا مذاکراتی انجام شده و از جزئیات آن خبری به گوش نرسید.

اما مدت‌ها پیش محسن برمهانی معاون سیما در سفر استانی به سیستان و بلوچستان چراغ سبزِ تولید فصل پنجم «نون‌خ» را رسماً روشن کرد. چرا که اعلام کرد ماجرای «نون‌خ5» به سیستان و بلوچستان هم کشیده خواهد شد. چندی بعد مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال این موضوع را تأیید کرد و از شروع نگارش فیلمنامه و فراهم کردن مقدمات این سریال خبر داد.

پیگیری‌ها به اینجا رسیده که «نون‌خ5» علاوه بر سیستان و بلوچستان به روستای خاوه، کردستان و چابهار و کرمان هم خواهد رفت. توجه به محورهای موضوعی محیط زیست و میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و همکاران او خواهد بود.

یکی از نکات مهم درباره این سریال، پخش آن در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 خواهد بود که حداقل تکلیف یکی از مجموعه‌های مناسبتی را روشن می‌کند.

درباره بازیگران هم همواره گمانه‌زنی‌هایی می‌شود که بنابر پیگیری‌ها گویا قرار است برخلاف فصل گذشته، علی صادقی دوباره جلوی دوربین سعید آقاخانی قرار بگیرد. البته هنوز قراردادی اتفاق نیفتاده و باید دید مسیر مذاکرات و بقیه موارد نسبت به حضور این بازیگر در سریال «نون‌خ» چطور پیش می‌رود؟ در کنار این بازیگر نام ساناز سماواتی هم مطرح می‌شود که تاکنون تجربه حضور در این مجموعه را نداشته است.

این‌طور که خبرها به گوش می‌رسد سریال همچون سنوات قبل در 25 قسمت ساخته خواهد شد. مجموعه‌ای که تاکنون 4 فصل آن تولید شده و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون به شمار می‌رود.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال تلویزیونی‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1203608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =