حضور مردم ایران در مساجد جهت دعا برای پیروزی ملت فلسطین

مردم ایران امشب و فرداشب با حضور در مساجد سراسر کشور برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب اشغالگر اسرائیل دست به دعا برمی‌دارند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از مقاومت ملت بزرگ فلسطین و با محکومیت مجدد جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی از مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌کند به شکرانه این موفقیت امشب و فردا شب در مساجد محوری و مجالس توسل به حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله علیها ضمن شکرگزاری به خاطر این موهبت الهی برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب اشغالگر اسرائیل دست به دعا بردارند.

بیشتر بخوانید

کنعانی: اقدامات دسته جمعه کشورهای اسلامی قضیه فلسطین را مهم می‌کند

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الا ان نصرالله قریب ( سوره بقره آیه ۲۱۴ )

مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی شجاعانه مردم بی‌دفاع غزه در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اسرائیل برای بار دیگر هیمنه پوشالی این رژیم وحشی را به اثبات رساند و قدرت مقاومت با تکیه به فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ جهانیان کشاند.

بی‌شک این پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی در امتداد عملیات حیرت انگیز «طوفان الاقصی» رعب و وحشتی را بر اردوگاه صهیونیسم و حامیان آمریکایی آنان مستولی کرد و شکستی ترمیم‌ناپذیر را برای آنان رقم زد.

تسلیم رژیم صهیونیستی در برابر شروط مقاومت و پذیرش‌ آتش‌بس موقت ضربه مهلک دیگری بر پیکره نیمه‌جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی وارد ساخت.

ملت بزرگ ایران در طول مدت تجاوز این جنایتکاران به غزه مظلوم با حضور در تظاهرات، تجمع و هزاران برنامه دفاع از ملت فلسطین را وظیفه دینی و انقلابی دانسته و با الهام از مکتب امامین انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی آنان در کنار فلسطین خواهد ماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از مقاومت ملت بزرگ فلسطین و با محکومیت مجدد جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی از مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌کند به شکرانه این موفقیت امشب و فردا شب در مساجد محوری و مجالس توسل به حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله علیها ضمن شکرگزاری بخاطر این موهبت الهی برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب اشغالگر اسرائیل دست به دعا بردارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

پایان پیام/

کد خبر: 1208231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =