حمله راکتی عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که پایگاه آمریکا در دیرالزور را با چند راکت هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، منابع خبری گزارش دادند که پایگاه نظامیان آمریکا در میدان نفتی کونیکو واقع در استان دیرالزور سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

حمله پهپادی مقاومت به پایگاه آمریکا در اربیل عراق

مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و تأکید کرد: پایگاه آمریکا در دیرالزور را با چند راکت هدف قرار دادیم.

مقاومت عراق اواخر شب گذشته نیز از چندین عملیات علیه پایگاههای آمریکا در عراق و سوریه خبر داد و اعلام کرد که به حملات خود تا زمانی که جنایت آمریکا و اسرائیل در غزه جریان دارد، ادامه خواهد داد.

منابع خبری در سوریه و عراق روز گذشته از حمله پهپادی مقاومت عراق به مقر ارتش آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» و پایگاه «الرمیلان» واقع در استان الحسکه سوریه خبر دادند. یک پهپاد دو گلوله خمپاره را بر فراز پایگاه خراب الجیر پرتاب کرد.

این گروه مقاومت، همچنین پایگاه «حریر» در استان اربیل را هدف حمله پهپادی قرار داد. پیش از آن، دو پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر و کونیکو در دیرالزور هدف حمله راکتی قرار گرفته بودند. در این حملات، پنج راکت به پایگاه آمریکایی در کونیکو و هفت راکت نیز به پایگاه اشغالگران آمریکا در العمر اصابت کرد.

تشدید حملات مقاومت اسلامی عراق در حالی است که بامداد روز سه‌شنبه، ۲۶ دسامبر، جنگنده‌های آمریکایی با نقض حاکمیت عراق به چند مقر نیروهای عراقی واقع در مرکز استان «بابل» عراق حمله کردند و موجب شهادت یکی از نیروهای سازمان الحشد الشعبی و مجروحیت ۱۸ نظامی دیگر شدند تا مقاومت عراق را از ادامه حملات باز دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =