ظرفیت‌های استان هرمزگان برای جذب دانشجویان خارجی فراهم است

رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های این استان گفت: انتظار داریم در آینده بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت‌های هرمزگان، موفق به جذب دانشجویان اتباع خارجی شویم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، محمد حسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در نشست سراسری روسای دانشکده‌ها و مدیران بین‌ الملل واحدهای منتخب و روسای واحدهای مناطق آزاد تجاری، معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی، که در واحد دانشگاهی قشم برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ثمرات این نظام است که توانسته یک تحول بنیادی و اساسی در حوزه‌ی آموزش عالی و توسعه انسانی ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اولین دانشگاه مستقل است که بیش از ۱۳۰ هزار فارغ التحصیل در هرمزگان دارد، که بیش از ۶۷٪ شاغلین بخش های مختلف صنعت، خدمات، بازرگانی و بخش‌های مختلف استان را شامل می‌شود.
محمدحسین رنجبر تصریح کرد: خوشبختانه با ورود دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح شد و یک تحول عظیمی را به وجود آورد که نقش آموزشی و علمی را مطلوب تر کرد.
وی در ادامه افزود: امروزه در حوزه‌های پژوهش، فناوری، علوم پزشکی، واحدهای بین الملل و فرهنگی در مسیری گام برداشته که مطلوب نظام و جمهوری اسلامی باشد.
رنجبر با اشاره به اینکه منابع مالی و بودجه ای افزایش چشم گیری داشته است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی امروزه، تنها متکی به منابع شهریه‌ای نیست، بلکه از واحدهای پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان نیز هزینه‌های خود را تامین می‌کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار داریم در آینده بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های استان هرمزگان منجربه جذب دانشجویان اتباع خارجی شویم.

خبرنگار: زهرا بکروی
انتهای پیام/

کد خبر: 1218220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =