زمان ابلاغ بخش اول بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در بودجه سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۰ همت به طرح‌های تملک دارایی های سرمایه‌ای تخصیص پیدا کرد، گفت: فکر می‌کنیم تا یک هفته آینده بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳تمام و ابلاغ شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت اجرای تعهدات دولت در بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: هم در حوزه اعتبارات جاری و هم طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای شاهد تحقق بودجه بودیم. در برخی طرح‌ها تخصیص تا ۱۱۰ درصد انجام شد. در برخی طرح‌های عمرانی مهم تا ۳۰۰ درصد نیز نحصیص دادیم تا این موارد به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات رفع ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه بودجه

وی تاکید کرد: تلاش کردیم تا از ابزارهای مختلف تامین مالی استفاده کنیم. مجموعه منابعی مانند صندوق توسعه ملی، اوراق و درآمد اختصاصی دستگاه‌ها برای تامین منابع لازم به ما کمک کرد. در طرهای تملک دارایی سرمایه ای بالغ بر ۳۰۰ همت تخصیص دادیم. در حوزه هزینه‌های جاری نیز به طور میانگین حدود ۹۰ درصد تخصیص داشتیم اما در هزینه‌های پرسنلی ۹۸ درصد تخصیص‌ها انجام شد.

ابلاغ بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا یک هفته دیگر

منظور در خصوص آخرین وضعیت بودجه سال آینده نیز گفت: بخش اول بودجه ۱۴۰۳ تقریبا در حال نهایی شدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان است و فکر می‌کنیم تا یک هفته آینده این بخش تمام و ابلاغ شود. در بخش دوم هم دولت آماده است و منتظر هستیم تا پس از اتمام بخش اول، بخش دوم را به مجلس ارائه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =