هدف قراردادن کشتی‌های آمریکایی و اسراییلی توسط ارتش یمن/یحیی سریع: تا آزادی غزه عقب‌نشینی نخواهیم کرد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور کشتی‌های آمریکایی و صهیونیستی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور عملیات‌های جدیدی را در دریای سرخ و اقیانوس هند به انجام رسانده است.

بیشتر بخوانید:

حمله به یک نفتکش در الحدیده یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: با عنایت خدا، عملیات هدف قراردادن کشتی اسرائیلی «Pacific ۰۱» با چند اژدر مناسب در دریای سرخ به انجام رسید.

وی تاکید کرد: یک ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ با چند پهپاد هدف قرار دادیم. این پهپادها به لطف خدا با موفقیت به اهداف خود اصابت کردند.

سریع افزود: ما گستره عملیات‌های خود علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط به آن را توسعه داده و به اقیانوس هند تا دماغه امیدنیک رساندیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: گسترش گستره عملیات‌های ما به دستور رهبر ما (عبدالملک بدرالدین الحوثی) برای یاری مظلومان فلسطین و در پاسخ به درخواست ملتمان و آزادگان امت اسلام صورت گرفت.

سریع گفت: به تمامی کشتی‌های مرتبط با اسرائیل هشدار می‌دهیم که از مسیر دماغه امیدنیک عبور نکنند، در غیر این صورت اهدافی مشروع برای نیروهای ما به شمار خواهند آمد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: ۳ عملیات علیه ۳ کشتی اسرائیلی و آمریکایی در اقیانوس هند با چند اژدر و پهپاد به انجام رسید.

سریع افزود: تا زمانی که تجاوز به نوار غزه و محاصره برادرانمان در این باریکه متوقف نشود، ما نیز از ممانعت از حرکت کشتی‌های مرتبط با دشمن اسرائیلی در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند دست نخواهیم کشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =