شومر خواستار بسته حمایتی فوری برای اسرائیل شد

در بحبوحه تنش‌های فزاینده در غرب آسیا، سناتور چاک شومر به دیگر رهبران کنگره پیوست و خواستار تصویب لایحه کمک‌های تکمیلی جهت کمک به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز،«چاک شومر» رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنای ایالات متحده ادعا کرد که «ظاهرا تعداد بسیار کمی پهپاد به اهداف اسرائیلی اصابت کرده و تلفات کمی بر جای گذاشته است.»

بیشتر بخوانید:

بازتاب حمله ایران به اسراییل در رسانه‌های خارجی

روزنامه گاردین به نقل از رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنا نوشت: «من با مقامات رسمی گفت‌وگو کردم و آنها گزارش‌هایی را مبنی بر آنکه نیروهای آمریکایی و اسرائیلی با یکدیگر همکاری می‌کنند تا اسرائیل را از حملات موشکی و پهپادی ایران محافظت کنند، تایید کرده‌اند.»

وی با محکوم کردن پاسخ ایران افزود: «بهترین راه برای کمک به اسرائیل تصویب فوری کمک‌های امنیت ملی دو حزبی سنا در چند روز آینده است.»

صهیونیستی، هم‌چنین ۶۰ میلیارد دلار برای اوکراین، حمایت از تایوان و میلیاردها دلار کمک بشردوستانه است. این بسته کمکی در ماه فوریه با حمایت ۷۰ درصدی سنا به تصویب رسید اما فعلا در مجلس نمایندگان آمریکا مسدود شده است.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =