رهبر انقلاب: هرچه رای بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) در آغازین دقایق شروع رأی‌گیری در مرحله‌ دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند. این رای گیری مشابه 8 حوزه انتخابیه دیگر به صورت الکترونیک انجام شد.

ایشان سپس در سخنان کوتاهی فرمودند: اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست و از مردم خواستند تا با شرکت در انتخابات، مجلس را تکمیل کنند.

رهبر انقلاب، انتخابات را به صورت فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم معرفی کردند و افزودند: انتخابات نشانه حضور مردم و نشانه اراداه و تصمیم گیری مردم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اضافه کردند: وظیفه ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و کار کند و به مقاصد بزرگ نزدیک شوند این است که در انتخابات شرکت کند.

ایشان خطاب به ملت ایران تصریح کردند: شما در مرحله اول تعدادی را انتخاب کردید و به مجلس فرستادید اما ظرفیت همچنان تمام نشده است. در این مرحله یعنی مرحله دوم ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما در مرحله اول شرکت کردیم فرض کنید در تهران تعدادی را انتخاب کردیم و در هر شهر دیگری و بقیه ماندند و شرکت نکردیم در واقع کار را نیمه تمام رها کردیم.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: بنابراین اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و انشالله مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رای بدهند و مجلس را تکمیل کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است و هرچه مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1230068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =