گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ در ادامه رایزنی های دیپلماتیک روز جاری، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، در خصوص تحولات منطقه‌ای و همچنین آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری بین ایران و ایالات متحده با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/

کد مطلب: 1310481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha