کاوه خداشناس: مشغول بازی در سریالی برای ماه رمضان هستم/ سال 96 را دوست داشتم/ دانشگاه آزاد اسلامی یک جهش بزرگ فرهنگی است

بازیگر سریال «برادر» گفت: سال 96 برایم دوست داشتنی و خاطره انگیز بود، در سال جدیدهم علاوه بر کارگردانی یک تله فیلم مشغول بازی در یک سریال برای ماه مبارک رمضان هستم.

کاوه خداشناس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: سریال رنج پنهان به کارگردانی بیژن میرباقری را به تازگی تمام کردم که از تلویزیون هم پخش شد و بینندگان مشاهده کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول پروژه «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگیحامد عنقا هستم. این سریال قرار است برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شود.

بازیگر سریال «برادر» درباره داستان سریال «پدر»، گفت: این سریال قصه ای فوق العاده متفاوت و بسیار خوش فراز و فرود دارد که امیدوارم مورد پسند بینندگان قرار گیرد.

وی افزود: همچنین این روزها مشغول پیش تولید یک تله فیلم به نام «پروازکارگو» هستم که گارگردانی اش را خودم انجام می دهم.

** سال 96 را دوست داشتم

خداشناس همچنین درباره حس خود نسبت به سال 96، اظهار کرد: همه سال ها خوب است، خوبی و بدی سال ها را خودمان هستیم که تعیین می کنیم.

وی ادامه داد: سال 96 برایم سالی پر از خاطره های خوب بود، سال گذشته را دوست داشتم و امیدوارم هرچه به سمت جلو پیش می رویم، سال های بهتر با اتفاقات جالب تری را تجربه کنیم.

** خواندن آثار شایگان و رفتن به سینما را پیشنهاد می کنم

بازیگر سریال «برادر» همچنین درباره فیلم و کتاب پیشنهادی خود برای اوقات فراغت مردم در ایام نوروز، گفت: در حال حاضر دیدن فیلم و خواندن کتاب دو کار بسیار مهم برای مردم جامعه ما است. مردم با هر سلیقه ای که دارند فیلم ببینند و کتاب بخوانند.

خداشناس در ادامه حمایت از سینما را در اولویت قرار داد و گفت: در حال حاضر فیلم های خوبی روی پرده سینما قرار دارد که هنرمندان بسیاری برای تولیدشان زحمت کشیدند.

وی گفت: رفتن به سینما از یک جهت حمایت از سینمای داخلی محسوب می شود، از سوی دیگر اینکه فیلم های خوبی در اکران هستند.

** امیدوارم در سال جدید وعده و وعیدها به عمل بپیوندد!

بازیگر سریال «برادر» همه اتفاق های خوب در حوزه های مختلف را برای مردم آرزو کرد، گفت: دوست دارم در سال جدید مردم سرزمین تنها اتفاقات خوب را تجربه کنند و همچنین تمامی وعده و وعیدها به عمل بپیوندد.

خداشناس به مشکلات محیط زیستی اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیشتر نگرانی من برای محیط زیست بویژه بحران کمبود آب است. اگر مردم و مسئوولان دست به دست هم بدهند، بی شک در سال جدید رویدادهای خوبی رخ می دهد.

وی افزود: امیدوارم در سال جدید حداقل زیربنای حرکت های مهم زیست مهمی گذاشته شود تا در سال های آینده بتوانیم به نتیجه مناسبی در این حوزه برسیم.

** دانشگاه آزاد اسلامی در همه نقاط ایران جریان فرهنگی بوجود آورد

بازیگر سریال «برادر» همچنین درباره تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ و هنر در کشور، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بی شک یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ در جامعه ما است. ممکن است در سال های گذشته به دلیل ضعف مدیریتی در مسیر خود دچار کاستی هایی هم شده باشد اما خوشبختانه در حال حاضر شاهد بهبود اوضاع در این دانشگاه هستیم.

خداشناس ادامه داد: این دانشگاه با ایجاد واحدهای مختلف در شهرهای بزرگ و کوچک جریان فرهنگ و هنر را در همه نقاط ایران بوجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ذاتا یک جهش بزرگ فرهنگی است که امیدوارم در سال های آینده هم در آموزش دانش آموختگان پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، کاوه خداشناس متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران است.

وی دیپلم تجربی دارد و دانش‌آموخته دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته نمایش است. از اساتید او هم می‌توان حمید سمندریان و فردوس حاجیان را نام برد.

خداشناس تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد و قبل از دوران دانشجویی فعالیت دراماتیک خود را سال ۱۳۷۸ با بازی در نمایش هدهد به کارگردانی منصور خلج آغاز کرد و بعدها با گروه‌های دانشجویی همکاری خود را ادامه داد.

پس از آن در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور به سینما راه یافت.

503

کد خبر: 918531

وب گردی

وب گردی