معاون اجرایی ارتش: امروز موشک، هواپیما و تانک را خودمان می سازیم

امیر سرتیپ محمودی گفت: امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس توانستیم از توانمندی خوبی برخوردار شویم.

وی افزود: متخصصین ارتش توانایی های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت بزرگ است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش از توانمندی های مطلوبی برخوردار است، افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادند و امروز از آن تجربیات بهره گرفتیم.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی دادند و مهمات ما محدود بود عنوان کرد: امروز ما انواع موشک ها، هواپیماها، بالگردها، توپخانه و ... را خودمان می سازیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش گفت: امسال نمایشگاه ملی دفاع مقدس دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه های علمی، فرهنگی و نظامی بود.

وی تاکید کرد: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی ها به سوی روشنایی ها  هدایت می کند و بزرگترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =